In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Kopen ? 6 jaren 11 maanden geleden #66542

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Het is een bonsaiforum, toch wel interessant dat je mss wat bomen toont PvLaar?
Ik kijk liever fotos van mooie bomen dan meters lange tekst te lezen.

Verder, veel plezier op het forum met een propere lei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 6 jaren 11 maanden geleden #66556

  • Fredb
  • Fredb's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 250
  • Ontvangen bedankjes 43

PvLaar schreef : Oeps, ik ben dus duidelijk niet met vlag en wimpel door de ballotagecommissie gekomen, niet dat ik daar wakker van lig hoor want ik kan wel tegen een stootje.
Wat ik schijnbaar niet helemaal begrepen heb is dat je hier voor sommigen eerst je volledige cv moet plaatsen voor je iets mag roepen, zo niet dan wordt je gelijk voor onfatsoenlijk en lomperik uitgemaakt, ook daar kan ik wel tegen hoor, vriendelijk is maar alles zeg ik dan maar.
Misschien is dat wel de reden dat het “gezellige groepje (lees kliekje)” hier zo klein is en blijft.
Voor mij blijft dan de vraag over of ik wel tot zo’n “gezellig groepje” wil behoren, zou maar zo kunnen dat ik tot de grote groep ga behoren die het hier na korte tijd al wel gezien hebben.
Daar ga ik dan de komende tijd maar eens over nadenken.
Groetjes, P van Laar.


Beetje raar deze opmerking. Het heeft niets met kliekje te maken, of je hele cv hier te plaatsen. Ik plaats hier ook niet veel berichten, maar vind het wel normaal dat iemand zich eerst even voorstelt voordat je een mening ga plaatsen over cruciale vragen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oenes, Tom81, marcellucas, dennisfranx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts