Onderwerp:

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 2 maanden geleden #61663

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163
Dan kun je opzoek naar een pot in de kleur dat jou het best aanstaat.
Denk dat ik het ook zo zou doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 2 maanden geleden #61682

  • PeterVanC
  • PeterVanC's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 573
  • Ontvangen bedankjes 112
:( Bij zoiets trek je veel aant kortste eindje, spreek uit ervaring,
koop alleen nog potten die ik zie,
Dan kan ik ze zelf breken in den auto als ik erom rij ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64241

  • paulsteenaart
  • paulsteenaart's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 529
  • Ontvangen bedankjes 85
Enkele dagen terug mijn geld teruggekregen van Paypal.

De verkoper reageerde niet meer op mijn mails nadat ik om mijn geld terug had verzocht,
De verkoper wou dat ik de potten terugstuurde want hij kon op de foto niet zien dat de andere pot beschadigd was. nogmaals een foto gemaild en duidelijk aangegeven waar de schade zat. maar hier werd niet meer op gereageerd dus.

Ik heb de potten dus terug moeten versturen, en volgens paypal en verkoper moest ik zelf voor de kosten opdraaien.
Wel een beetje jammer, want op 14 kilo naar duitsland zijn de verz. kosten niet gering.
Ben hier even over de grens gereden en daar kostte het nog 16,50.

Uiteindelijk ruim een week na het verzenden van de potten welke volgens DHL de volgende dag geleverd waren, ben ik maar contact gaan zoeken met paypal. welke het hele verhaal bevestigd hebben en 2 dagen later had ik mijn geld terug.

Helaas kan ik niks anders dan vermoeden dat de verkoper er alles aan gedaan heeft om het retourneren van de goederen te ontmoedigen en een spoedige terugbetaling te vertragen.

Het mag van zelf spreken dat ik hier nooit meer iets zal bestellen :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64245

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272

paulsteenaart schreef : Enkele dagen terug mijn geld teruggekregen van Paypal.

De verkoper reageerde niet meer op mijn mails nadat ik om mijn geld terug had verzocht,
De verkoper wou dat ik de potten terugstuurde want hij kon op de foto niet zien dat de andere pot beschadigd was. nogmaals een foto gemaild en duidelijk aangegeven waar de schade zat. maar hier werd niet meer op gereageerd dus.

Ik heb de potten dus terug moeten versturen, en volgens paypal en verkoper moest ik zelf voor de kosten opdraaien.
Wel een beetje jammer, want op 14 kilo naar duitsland zijn de verz. kosten niet gering.
Ben hier even over de grens gereden en daar kostte het nog 16,50.

Uiteindelijk ruim een week na het verzenden van de potten welke volgens DHL de volgende dag geleverd waren, ben ik maar contact gaan zoeken met paypal. welke het hele verhaal bevestigd hebben en 2 dagen later had ik mijn geld terug.

Helaas kan ik niks anders dan vermoeden dat de verkoper er alles aan gedaan heeft om het retourneren van de goederen te ontmoedigen en een spoedige terugbetaling te vertragen.

Het mag van zelf spreken dat ik hier nooit meer iets zal bestellen :(


nog een geluk! ik bestel daar ook niks meer. Ze reageren enkel als je met je geld staat te zwaaien. En het verpakken vegen ze hun laarzen aan... ondanks al meerdere klachten nu...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64250

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163
Toch raar dat zo'n dingen kunnen blijven bestaan.
Sowieso was ik al niet van plan online een pot te bestellen. Maar door jou ervaring ben ik het nog zekerder dat ik het nooit zal doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64261

  • paulsteenaart
  • paulsteenaart's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 529
  • Ontvangen bedankjes 85
@Trap ja gelukkig mn geld terug, maar geen tijd meer om opzoek te gaan naar een mooie pot. misschien maar eens een review maken. haha

@Tom Juist uit dit draadje lees ik dat het over het algemeen wel goed gaat het verzenden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64262

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272

Tom Haest schreef : Toch raar dat zo'n dingen kunnen blijven bestaan.
Sowieso was ik al niet van plan online een pot te bestellen. Maar door jou ervaring ben ik het nog zekerder dat ik het nooit zal doen.


De meeste potten komen op zijn geheel toe, dit omwille van een goede verpakking. Ook hangt het deels af van de leverancier.

De webwinkel waar we nu over praten veegt aan beide omstandigheden hun laarzen. Ze gooien wat papiersnippers in een doos, de pot erbij, dichtplakken,... et voila! Dan sturen ze die op (naar belgie) via dhl, dhl zegt ok wij brengen dit (via het vliegtuig volgens mij) naar belgie. Eens in belgië wordt dit pakket overgeleverd aan BPOST (de o zo bekende, geweldige post van belgie)

Je betaald evenveel voor een verzekerd pakket met de dag erna garantie bij de meeste andere webshops voor deze service! + dat het niet deftig verpakt wordt.

Dit is een extreem voorbeeld hoe het niet moet. Er zijn zelf shops die met trainingspotjes extreem voorzichtig omgaan... (sinds ik bij de webshop "het slechte voorbeeld" heb besteld, bestel ik bij niet bekende shops enkele goedkope dingen om te zien hoe ze verzenden) Ik zou me hier door deze "recensie" niet laten afschrikken om eens een pot die je echt wil online te bestellen (bij een andere shop uiteraard ;) ).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64290

  • paulsteenaart
  • paulsteenaart's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 529
  • Ontvangen bedankjes 85
helemaal mee eens, zou ook nog best potjes bestellen. alleen nooit meer hier. haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 1 maand geleden #64292

  • el rubio
  • el rubio's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 403
  • Ontvangen bedankjes 30
Als de doos niet beschadigd is , is er maar 1uileg mogelijk degene die de verpakking uitvoerder heeft potten laten vallen en ipv het te melden gewoon gedaan alsof zijn neus bloede zielig . Onze ervaring een koelkast besteld niks aan de doos maar de koelkast deur vol blutsen.media markt ik ben toch niet gek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by el rubio.

Ervaringen met verzenden bonsaipotten. 7 jaren 4 weken geleden #64452

  • paulsteenaart
  • paulsteenaart's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 529
  • Ontvangen bedankjes 85

el rubio schreef : Als de doos niet beschadigd is , is er maar 1uileg mogelijk degene die de verpakking uitvoerder heeft potten laten vallen en ipv het te melden gewoon gedaan alsof zijn neus bloede zielig . Onze ervaring een koelkast besteld niks aan de doos maar de koelkast deur vol blutsen.media markt ik ben toch niet gek


Zou kunnen, maar de verpakking was ook erg slecht. potten vrij in een doos gegooid met papiersnippers.
mediamarkt heel ander verhaal. slechte winkel. koop daar alleen iets als ik het direct zelf kan meenemen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren