Onderwerp:

Besmet met het Acer palmatum virus 5 jaren 11 maanden geleden #74707

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163
Ik zou toch niet te lang wachten of je zult het je beklagen. Als je de boom niet ziet zitten zul je er binnenkort msh niet meer naar omkijken en geef je je hobby op voor de fout van een ander.

Zie het als leergeld. Dat betalen we allemaal.
Maak er een uitstapje van met je vrouw en kinderen (als je dat hebt), er zullen daar in de buurt wel nog dingen zijn die de moeite zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Besmet met het Acer palmatum virus 5 jaren 11 maanden geleden #74708

  • Rowdy van os
  • Rowdy van os's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 117
  • Ontvangen bedankjes 17

Tom Haest schreef : Ik zou toch niet te lang wachten of je zult het je beklagen. Als je de boom niet ziet zitten zul je er binnenkort msh niet meer naar omkijken en geef je je hobby op voor de fout van een ander.
Zie het als leergeld. Dat betalen we allemaal.
Maak er een uitstapje van met je vrouw en kinderen (als je dat hebt), er zullen daar in de buurt wel nog dingen zijn die de moeite zijn.


Precies wat tom zegt
Dat zijn hele wijze worden.
Misschien kun je bij een kasteel kijken haarzuilen ligt vlak om de hoek.
Het is maar een tip.
Succes met je hobby.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tom Haest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Besmet met het Acer palmatum virus 5 jaren 10 maanden geleden #74837

  • Bijlles
  • Bijlles's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 329
  • Ontvangen bedankjes 76
Dat is inderdaad van een koude kermis thuis komen. Ik zou de afstand en de tijd me er niet van laten weerhouden om de plant te wisselen. Het zou zonde zijn (zoals Tom zegt) dat je door deze ervaring minder plezier zou beleven in deze leuke hobby. En uiteindelijk verdient deze boom ook de juiste verzorging en aandacht ;)

Ik zelf heb geen slechte ervaring met Hoka-en. Echter ga ik er heen met een lijstje wat ik nodig heb en koop alleen dat (meestal materiaal en soms een boompje als begin materiaal) Ik loop dan meestal een rondje langs de bomen om inspiratie en ideeën op te doen en dan ik weer weg (het rondje duurt alleen wel steeds korter).

Ik merk wel dat de enne verkoper iets anders verteld als de andere verkoper als je met ze staat te praten. Tevens verschillen de prijzen online en in de winkel zelf ook nog al eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts