Onderwerp:

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55017

  • KobusKoops
  • KobusKoops's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 594
  • Ontvangen bedankjes 133

DavidRoussel schreef :

KobusKoops schreef : Woow, dat gaat heel mooi worden. En zitten allemaal goed in de (haar) wortels, grote kans van slagen dus.Ga je ze ook nog iets geven voor het herstel en de wortels? Zelf vind ik de 4de foto het mooist, volgens mij kan je daar echt iets heel moois van maken.
Succes ermee!

Bij de tweede foto, zie ik van dat witte spul. Is dat nu de schimmel die zo goed is voor de wortels? Ik vind het altijd maar moeilijk om vast te stellen, of het de juiste schimmel is.


Bedankt voor je reactie.
De laatste foto was een boompje waar ik voor het uitgraven niet veel in zag, maar blijkt dat ik hem nu ook de beste vind ;)

Dat witte spul is stek poeder, tot nu toe hebben alle bomen die ik uitgegraven heb met deze methode terug uitgelopen en heb ik ze nog dus hoop ik stiekem dat dit nut heeft.

Verder geef ik ze de eerste dagen ook een wortel stimulerend spul die de cannabis boeren gebruiken :)


Ok, bedankt voor de uitleg.
Zelf heb ik goede resultaten met het extract van jonge wilgentakken. Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel wortels ik erbij krijg van dat spul. Maar zal wel niet kunnen tippen aan chemische middelen. Misschien dat ik het volgende lente eens ga proberen.

Dat laatste boompje is inderdaad erg mooi. Zal wel moeilijk zijn om er vanaf te blijven :) Boompje heeft zoveel mogelijkheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by KobusKoops.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55019

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by DavidRoussel.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55020

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295
...euh.... wat ben je daar mee van plan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55021

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504

KobusKoops schreef :

DavidRoussel schreef :

KobusKoops schreef : Woow, dat gaat heel mooi worden. En zitten allemaal goed in de (haar) wortels, grote kans van slagen dus.Ga je ze ook nog iets geven voor het herstel en de wortels? Zelf vind ik de 4de foto het mooist, volgens mij kan je daar echt iets heel moois van maken.
Succes ermee!

Bij de tweede foto, zie ik van dat witte spul. Is dat nu de schimmel die zo goed is voor de wortels? Ik vind het altijd maar moeilijk om vast te stellen, of het de juiste schimmel is.


Bedankt voor je reactie.
De laatste foto was een boompje waar ik voor het uitgraven niet veel in zag, maar blijkt dat ik hem nu ook de beste vind ;)

Dat witte spul is stek poeder, tot nu toe hebben alle bomen die ik uitgegraven heb met deze methode terug uitgelopen en heb ik ze nog dus hoop ik stiekem dat dit nut heeft.

Verder geef ik ze de eerste dagen ook een wortel stimulerend spul die de cannabis boeren gebruiken :)


Ok, bedankt voor de uitleg.
Zelf heb ik goede resultaten met het extract van jonge wilgentakken. Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel wortels ik erbij krijg van dat spul. Maar zal wel niet kunnen tippen aan chemische middelen. Misschien dat ik het volgende lente eens ga proberen.

Dat laatste boompje is inderdaad erg mooi. Zal wel moeilijk zijn om er vanaf te blijven :) Boompje heeft zoveel mogelijkheden.



Hoe kom je aan dit extract?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55022

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504

LucRoux schreef : ...euh.... wat ben je daar mee van plan?


Wil ik een boomhut in bouwen Luc :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55024

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504

LucRoux schreef :

DavidRoussel schreef :
Verder geef ik ze de eerste dagen ook een wortel stimulerend spul die de cannabis boeren gebruiken :)


Rhizotonic neem ik aan? Goed spul,ik heb er ook fantastisch resultaat mee- enfin, iedere boom die ik ermee behandeld heb heeft de verpotting/uitgraving goed overleefd!
Op de site van Bonsai4me heeft Harry ook een artikel eraan gewijd!


Rhizotonic ken ik ook, momenteel gebruik ik deze;

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55028

  • KobusKoops
  • KobusKoops's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 594
  • Ontvangen bedankjes 133

DavidRoussel schreef :

KobusKoops schreef :

DavidRoussel schreef :

KobusKoops schreef : Woow, dat gaat heel mooi worden. En zitten allemaal goed in de (haar) wortels, grote kans van slagen dus.Ga je ze ook nog iets geven voor het herstel en de wortels? Zelf vind ik de 4de foto het mooist, volgens mij kan je daar echt iets heel moois van maken.
Succes ermee!

Bij de tweede foto, zie ik van dat witte spul. Is dat nu de schimmel die zo goed is voor de wortels? Ik vind het altijd maar moeilijk om vast te stellen, of het de juiste schimmel is.


Bedankt voor je reactie.
De laatste foto was een boompje waar ik voor het uitgraven niet veel in zag, maar blijkt dat ik hem nu ook de beste vind ;)

Dat witte spul is stek poeder, tot nu toe hebben alle bomen die ik uitgegraven heb met deze methode terug uitgelopen en heb ik ze nog dus hoop ik stiekem dat dit nut heeft.

Verder geef ik ze de eerste dagen ook een wortel stimulerend spul die de cannabis boeren gebruiken :)


Ok, bedankt voor de uitleg.
Zelf heb ik goede resultaten met het extract van jonge wilgentakken. Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel wortels ik erbij krijg van dat spul. Maar zal wel niet kunnen tippen aan chemische middelen. Misschien dat ik het volgende lente eens ga proberen.

Dat laatste boompje is inderdaad erg mooi. Zal wel moeilijk zijn om er vanaf te blijven :) Boompje heeft zoveel mogelijkheden.



Hoe kom je aan dit extract?


Ik heb het gevonden op you tube. Van de jonge takken knip je het groene deel en pak je een tasje vol. Dan ontbladeren en in stukjes knippen. Na een dag is het water een hele aparte kleur groen. Dan even zeven.Je kan het in de koelkast nog een paar maanden goed houden.
Als je zoekt op google "willow rooting hormone" vind je heel wat hits En het werkt echt.Veel gebruiken het voor stekken, maar ik gebruik het voor slecht bewortelde boompjes, en heb er goede resultaten mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: DavidRoussel, dennisfranx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by KobusKoops.

Uitgraven van ruw materiaal 7 jaren 6 maanden geleden #55030

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504
Thanks!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts