Onderwerp:

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63392

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932

Blademan schreef : moch nu valt de naam Danny en is verhaal als iks anders aan het worden.
ja je zit inderdaad goed jong en weten dat uw meester niks meer hoeft te bewijzen.
dat siert de persoon zelf.dus goed bezig copain. :) :)

Ik begrijp helemaal niets van wat hier staat... is dit Vlaams of zit het vol tikfouten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63394

  • WimmelSan
  • WimmelSan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 381
  • Ontvangen bedankjes 68
Gelukkig, het ligt dus niet aan mij alleen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Blademan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63405

  • Blademan
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 1
effen opnieuw schrijven :-).nu komt op neer dat er reactie is op boom kwa vorming enz.en plots komt het aan de oren dat hij leerling is bij Danny juist?
en dan krijgt het boompje heel ander verhaal.het is eerste vorm die gebeurd is dus veel meer kan je dit moment niet doen toch?je moet je boom respecteren toch?
binnen x tijd komt dit boompje wel tot zijn recht.das het voordeel van goeie meester.is dit niet leuk dat je van nul naar mooie boom kan maken met iedere fase hebben meegemaakt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Blademan. Reden: schrijf fot

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63407

  • WimmelSan
  • WimmelSan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 381
  • Ontvangen bedankjes 68
Thanks Blade, deze kaaskop snapt het weer helemaal :).
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Blademan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63462

  • ybonsai
  • ybonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 694
  • Ontvangen bedankjes 387

Blademan schreef : moch nu valt de naam Danny en is verhaal als iks anders aan het worden.
ja je zit inderdaad goed jong en weten dat uw meester niks meer hoeft te bewijzen.
dat siert de persoon zelf.dus goed bezig copain. :) :)


Uit wat ik lees, begrijp ik dat men enkel vraagt vanwaar die vormgeving en word gemeld dat de foto niet op ooghoogte is genomen (waardoor de vormgeving vertekend over kan komen).
Waarna met betere uitleg en een betere foto de persoon in kwestie pas verstaat waarom en hoe.
Als hij hem zelf had gevormd of eender wie had dit nog zo kunnen zijn.

Op internet worden soms dingen anders geïnterpreteerd door sommige dan de persoon ze bedoeld.
Iets om rekening mee te houden door iedereen en als je iets post op een forum staat dit altijd open ter discussie.

Als je een dezelfde boom laat vormen door verschillende meesters ga je ook niet hetzelfde resultaat krijgen.

Bij Japanse Bonsai meesters in de verschillende tuinen worden bomen ook anders gevormd.
Taisho-en heeft een totaal andere vormgeving als kouka-en of Shunka-en.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63464

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
Hoe noemen ze dees ook weer.

Ahja,damage controle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63466

  • ybonsai
  • ybonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 694
  • Ontvangen bedankjes 387

knoep schreef : Hoe noemen ze dees ook weer.

Ahja,damage controle


Ik zie mijzelf nergens damage controle moeten gebruiken?
zelf heb ik niemand hier beledigd of over iemand slecht gepraat.

Hier in deze tekst meld ik enkel hoe ik het zie.En hoe ik t interpreteer.

Kevin,
Sta altijd recht in mijn schoenen, open voor discussie en als ik fout zit geef ik dit ook toe en kan de mensen op elk evenement nog recht in de ogen aankijken, terwijl iemand anders zijn hoofd draait...komt je dat bekend voor?

Ik doe hier normaal tegen jou.Doe dit wederzijds en anders zwijg gewoon of los het op door uit te praten :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63467

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504
De manier hoe er gereageerd word of de zinsbouw zorgt soms voor een tegen reactie wat hier dus ook gebeurd is.
Als ik uit een foto niet iets kan begrijpen of inzien vraag ik het gewoon in plaats van iets af te breken dan is er geen ruimte om verwarring.

Beetje jammer dat een topic waarvan ik deze wou maken om de forum leden mee te laten lopen in een proces van 0 tot boom in zo een negatieve sfeer moet evolueren toch?

Ik zelf kreeg toch ook het gevoel van, trekt op niks, het kwaad is al geschied, zeg me wat er hier goed aan is enz en als blijkt dat ik een KBK-er ben en Danny mee aan de stylering keuze stond bij deze starter dan plots is alles wel ok.

Ik wil ook nog even benadrukken dat het niet Danny is die hier alles gedaan heeft maar ik dit deed en Danny mij bijstond want anders kun je beter geen les volgen als de meester alles voor jou gaat doen.

Is duidelijk een groot verschil in de filosofie van de scholen en dit moet met wederzijds respect behandeld worden.

Ik ben wel teleurgesteld in de attitude en eigenlijk ook wel verast dat er op die manier met elkaar moet worden omgegaan.


Ik had zeker niet de bedoeling hier weer een gezeur topic te zien verschijnen want hebben er in het verleden genoeg gehad dus graag wat volwassenheid a.u.b.

Misschien is het beter dat ik geen projecten meer ga posten zo is iedereen tevreden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63468

  • ybonsai
  • ybonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 694
  • Ontvangen bedankjes 387

DavidRoussel schreef : De manier hoe er gereageerd word of de zinsbouw zorgt soms voor een tegen reactie wat hier dus ook gebeurd is.
Als ik uit een foto niet iets kan begrijpen of inzien vraag ik het gewoon in plaats van iets af te breken dan is er geen ruimte om verwarring.

Beetje jammer dat een topic waarvan ik deze wou maken om de forum leden mee te laten lopen in een proces van 0 tot boom in zo een negatieve sfeer moet evolueren toch?

Ik zelf kreeg toch ook het gevoel van, trekt op niks, het kwaad is al geschied, zeg me wat er hier goed aan is enz en als blijkt dat ik een KBK-er ben en Danny mee aan de stylering keuze stond bij deze starter dan plots is alles wel ok.

Ik wil ook nog even benadrukken dat het niet Danny is die hier alles gedaan heeft maar ik dit deed en Danny mij bijstond want anders kun je beter geen les volgen als de meester alles voor jou gaat doen.

Is duidelijk een groot verschil in de filosofie van de scholen en dit moet met wederzijds respect behandeld worden.

Ik ben wel teleurgesteld in de attitude en eigenlijk ook wel verast dat er op die manier met elkaar moet worden omgegaan.


Ik had zeker niet de bedoeling hier weer een gezeur topic te zien verschijnen want hebben er in het verleden genoeg gehad dus graag wat volwassenheid a.u.b.

Misschien is het beter dat ik geen projecten meer ga posten zo is iedereen tevreden...


Waar staat er dat u boom op niets trekt?
Nergens,maar toch voelt dit voor u zo aan. Ik denk dat dit door beide verkeerd begrepen is.


Hij zei dat hij de vormgeving niet snapte en dat dit aan u foto kan liggen.
Daarom maak altijd een foto van de juiste voorzijde en op ooghoogte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by ybonsai.

Juniperius eerste vorming voor en na 7 jaren 1 maand geleden #63469

  • BomexX
  • BomexX's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 74
  • Ontvangen bedankjes 11

DavidRoussel schreef : De manier hoe er gereageerd word of de zinsbouw zorgt soms voor een tegen reactie wat hier dus ook gebeurd is.
Als ik uit een foto niet iets kan begrijpen of inzien vraag ik het gewoon in plaats van iets af te breken dan is er geen ruimte om verwarring.

Beetje jammer dat een topic waarvan ik deze wou maken om de forum leden mee te laten lopen in een proces van 0 tot boom in zo een negatieve sfeer moet evolueren toch?

Ik zelf kreeg toch ook het gevoel van, trekt op niks, het kwaad is al geschied, zeg me wat er hier goed aan is enz en als blijkt dat ik een KBK-er ben en Danny mee aan de stylering keuze stond bij deze starter dan plots is alles wel ok.

Ik wil ook nog even benadrukken dat het niet Danny is die hier alles gedaan heeft maar ik dit deed en Danny mij bijstond want anders kun je beter geen les volgen als de meester alles voor jou gaat doen.

Is duidelijk een groot verschil in de filosofie van de scholen en dit moet met wederzijds respect behandeld worden.

Ik ben wel teleurgesteld in de attitude en eigenlijk ook wel verast dat er op die manier met elkaar moet worden omgegaan.


Ik had zeker niet de bedoeling hier weer een gezeur topic te zien verschijnen want hebben er in het verleden genoeg gehad dus graag wat volwassenheid a.u.b.

Misschien is het beter dat ik geen projecten meer ga posten zo is iedereen tevreden...


Ik zie niet in waarom jij je uit je lood zou laten slaan door een paar kritieken.

Ik zou zeggen keep up the good work. Blijf de dingen posten waar jij vooral trots op bent, en waarvan jij denkt dat anderen zoals ik iets kan van leren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: DavidRoussel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts