Onderwerp:

superroot 7 jaren 3 weken geleden #63270

  • Kokedama
  • Kokedama's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 390
  • Ontvangen bedankjes 165
Hou ons op de hoogte. :)

Ik heb er geen ervaringen mee, maar als het werkt ben ik benieuwd naar de resultaten.

Gr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

superroot 7 jaren 3 weken geleden #63309

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2407
  • Ontvangen bedankjes 930

Marco buijsman schreef : Beetje jammer dit: op zo'n manier reclame maken is totaal niet gefundeerd en is zo volledig gebaseerd op verkoop... Hoort hier zo niet thuis op het forum, vind het zelfs ongepast zo!

Wat zou dit product zoveel beter maken dan Superthrive of HB 101?

Peter, bij deze wil ik je graag mijn excuus aanbieden voor bovenstaand verhaal. Ik heb je openingstopic niet helemaal goed gelezen. Ik dacht namelijk dat je zelf het product aan het promoten was... :side:
Kwestie van ff goed lezen... :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

superroot 7 jaren 3 weken geleden #63310

  • Mac Patrick
  • Mac Patrick's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 67
  • Ontvangen bedankjes 10

PeterVanC schreef : Kreeg deze week de nieuwsbrief van Bonsai Ateljee binnen en las het onderstaande van dit product

We willen ook nog eens onze " superroot " in de kijker zetten, onze vervanger voor superthrive. Een steengoede wortelstimulator op basis van enzymen die op 1O dagen de wortelmassa met 70% laat aangroeien ( info producent) Vergeet Superthrive, HB 101 en andere " stumulators". Dit enzymenpreparaat is " simply the best". Prijs : 5 € voor 100 ml, goed voor 50 liter gietwater! Onmisbaar!


Heb 2 flesjes gaan halen, wil deze wel eens testen, is toch niet zo ver van bij mij ... en maar 5 euro ...
zou van Italie komen en daar gebruikt worden bij aanleg van sportvelden

Iemand ervaring mee, of is dit volledig nieuw product,
Is donder bruin achtige, eerder siroop achtige vloeistof, laat zich wel makkelijk oplossen.

Mvg

Ik heb het dit weekend gebruikt om na het verpotten de bomen in een badje te zetten. Zou inderdaad goed werken maar dus verder ook geen ervaring mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

superroot 7 jaren 3 weken geleden #63313

  • PeterVanC
  • PeterVanC's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 573
  • Ontvangen bedankjes 112

Marco buijsman schreef :

Marco buijsman schreef : Beetje jammer dit: op zo'n manier reclame maken is totaal niet gefundeerd en is zo volledig gebaseerd op verkoop... Hoort hier zo niet thuis op het forum, vind het zelfs ongepast zo!

Wat zou dit product zoveel beter maken dan Superthrive of HB 101?

Peter, bij deze wil ik je graag mijn excuus aanbieden voor bovenstaand verhaal. Ik heb je openingstopic niet helemaal goed gelezen. Ik dacht namelijk dat je zelf het product aan het promoten was... :side:
Kwestie van ff goed lezen... :unsure:


Geen probleem , dacht al das hevige reactie , maar vermoede al zoiets,

Het is gewoon mijn bedoeling om het te testen en ervaring uit te wissel , is er inderdaad iets beter
op de markt gekomen of niet,
Ik heb 2 taxussen staan die als test case wel kunnen gebruikt worden, ga deze herhaaldelijk behandelen,
dit jaar en resultaat later wel doorgeven.

Mvg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by PeterVanC.

superroot 2 jaren 11 maanden geleden #90858

  • alpine
  • alpine's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 486
  • Ontvangen bedankjes 84
Ik heb HB101 gebruikt mijn bomen deden het goed, flesje leeg en mijn bomen doen het ook goed. Ik zie het nut van zo een producten niet in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

superroot 2 jaren 4 maanden geleden #93220

  • Simson6
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Zou een dergelijk product nuttig zijn als je bomen ergens uit een tuin gaat halen en daar dan niet zo'n vertakt wortelstelsel hebt als normaal?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren