Onderwerp:

werktafel 10 jaren 9 maanden geleden #23347

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29

knoep schreef : tuurlijk.

is handig voor als je op je keukentafel werkt ofzo, daar kan je niet rondwandelen he


Ja bijvoorbeeld. Of voor mensen met een klein beperkt huurhuis.

Jouw tafel is idd handig als je aardig wat ruimte hebt. :) :P
Achter buiten bij mij is erg beperkt de voortuin is daarentegen erg aan de maat 10 meter lang. Maar aangezien ik niet echt in een luxe buurt zit ga ik voor buiten niks zetten word gesloopt.

Dus voor mij is een portable werktafel erg handig...

Maar je tafel is wel praktisch gemaakt. Had alleen zoiets misschien een idee om een draaiplateau extra misschien handig als je meer bomen tegelijk doet ofzo...

Ik gebruik nu een workmate met dat plateau ertussen dus kan de ene boom aan de kant op de workmate zetten en tegelijk een andere boom doen... :P

Grtz Lady E..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

werktafel 10 jaren 9 maanden geleden #23357

  • knoep
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
Handig is die vooral omdat je in hoogte kunt werken en je boom op graden kan zetten, mazr voor de rest is fie vooral lomp en zwaar. Ok het heeft wieletjes mar je moet het nog wel in je auto tillen als je op cursus gaat.

Ik ga er wel nog een bakje aan maken om mijn gereedschap in te legge tijdens het werken en haakjesvoor rollen draad, want dat zwerft altijd rond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

werktafel 10 jaren 9 maanden geleden #23367

  • Mazzel
  • Mazzel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 197
  • Ontvangen bedankjes 17

knoep schreef : Handig is die vooral omdat je in hoogte kunt werken en je boom op graden kan zetten, mazr voor de rest is fie vooral lomp en zwaar. Ok het heeft wieletjes mar je moet het nog wel in je auto tillen als je op cursus gaat.

Ik ga er wel nog een bakje aan maken om mijn gereedschap in te legge tijdens het werken en haakjesvoor rollen draad, want dat zwerft altijd rond.



Laat hem dan eens zien als je dat allemaal gemaakt hebt hoe die er dan uit ziet.

Gr Mazzel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts