Onderwerp:

bonsai olijf te koop! 7 jaren 5 maanden geleden #54624

  • Maurice van der Vorst
  • Maurice van der Vorst's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 73
  • Ontvangen bedankjes 9
Deze olijf zal plaats moeten maken om meer tijd te krijgen voor mijn pasgeboren dochter.

Hij heeft hier de afgelopen 5 winters gewoon buiten gestaan. Wel in een zonnig en beschut hoekje.

Ruilen is eventueel ook een optie. ik wil graag meerdere bonsai, pre-bonsai en eventueel zaailingen inzetten in een ruil en daar 1 grotere bonsai voor terug ruilen. Op deze manier wil ik graag mijn verzameling inkrimpen, maar toch de verscheidenheid behouden. Voor de ruil heb ik onder andere nog een Pinus thunbergii 2 keer, sleedoorn, meidoorn, haagbeuk en verschillende zaailingen van Pinussoorten.

Een bod mailen mag altijd, maar zou er graag 550 euro voor willen hebben. (Over een ruil valt altijd te mailen!!)

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

bonsai olijf te koop! 7 jaren 5 maanden geleden #54682

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
550 euro? Het zal aan de fotos liggen; Ik zie een relatief kleine, ongestylde olijf. Kan je wat meer info geven over de boom?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

bonsai olijf te koop! 7 jaren 5 maanden geleden #54727

  • Maurice van der Vorst
  • Maurice van der Vorst's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 73
  • Ontvangen bedankjes 9
"Klein" is natuurlijk een relatief begrip. Hij is voor mij net te tillen..... De schaar die erbij ligt is een 210mm schaar. Dan kan je ongeveer een inschatting maken hoe groot de boom is. De nebari zal ongeveer 25-30 cm zijn. Zoals vermeld heb ik minder tijd gekregen voor mijn hobby. Het bijhouden is teveel tijd voor mij en de lagen in de boom zijn bijna dichtgegroeid. Met een knipbeurt in het voorjaar zal hij er heel anders uit zien. Ik zal nog eens zoeken naar een foto van in het voorjaar. Ik wil hem nu niet knippen omdat de takken dan kunnen invriezen in de winter en je te weinig zal overhouden het volgende jaar.
En over de prijs is altijd te praten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts