Onderwerp:

T-shirt 6 jaren 10 maanden geleden #68253

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272
Hier ook toegekomen. De maat vind ik goed. Er zijn andere merken waar ik direct large mag nemen ipv medium. Hier gewoon medium besteld en past perfect.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

T-shirt 6 jaren 9 maanden geleden #68445

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Heeft iedereen zijn shirt ondertussen binnen? Wat vinden jullie van de kwaliteit (oprechte vraag)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Louisphilippevandebuerie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

T-shirt 6 jaren 9 maanden geleden #68451

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4717
  • Ontvangen bedankjes 1162

oscar schreef : Heeft iedereen zijn shirt ondertussen binnen? Wat vinden jullie van de kwaliteit (oprechte vraag)?


Om eerlijk te zijn, ze zijn niet van super kwaliteit, de stof is wat licht.
Maar los daarvan, ze zullen hun tijd ook wel meegaan. En ik ben er daardoor niet minder tevreden mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

T-shirt 6 jaren 9 maanden geleden #68452

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272

oscar schreef : Heeft iedereen zijn shirt ondertussen binnen? Wat vinden jullie van de kwaliteit (oprechte vraag)?


De groene opdruk van de donkere tshirt is wat minder denk ik van kwaliteit. De grijze tshirt heeft een veel betere opdruk. De stof is inderdaad wat licht. Maar prijs/kwaliteit is hier zeker van toepassing. Ik zie jullie geen tshirts verkopen aan 25 dollar (want dat is de prijs nu) voor een "hogere kwaliteitsshirt" waar je in de winkel al snel 30 euro betaald zonder opdruk.

Ik ben zeker bereid om 15 tot max 25 euro te betalen voor een shirt als dit. Alleen zijn de verzendingskosten ook redelijk hoog en is het voor 2 tshirts 65 dollar in totaal. Wat ook neerkomt op bijna 30 euro per shirt. Alleen maar omdat er een mooie korting was heb ik ze besteld.

Maar het is een blijft een mooi shirt! En mensen vragen soms naar welke soort tangen erop staan. Wat natuurlijk voor mij leidt in een tof gesprek over bonsai.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Trap.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts