Onderwerp:

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73319

  • EllenVanHoof
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 49
  • Ontvangen bedankjes 3
Heb dat ook precies al eens gezien dat daar een rookwolkje uitkomt bij de eerste keer water geven.

Eerste jaar echt verpot en alles in akadama gezet en net wanneer ik de laatste ga verpotten die in fb stond, merk ik dat die wel veel vlotter verpot en de wortels schoon te maken zijn dan de bomen die in akadama staan. Die boom deed het heel goed in fb. Misschien toch wat spijt nu, afwachten maar zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73322

  • Fonz
  • Fonz's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 261
  • Ontvangen bedankjes 57

EllenVanHoof schreef : Heb dat ook precies al eens gezien dat daar een rookwolkje uitkomt bij de eerste keer water geven.

Eerste jaar echt verpot en alles in akadama gezet en net wanneer ik de laatste ga verpotten die in fb stond, merk ik dat die wel veel vlotter verpot en de wortels schoon te maken zijn dan de bomen die in akadama staan. Die boom deed het heel goed in fb. Misschien toch wat spijt nu, afwachten maar zeker.

Voorlopig gebruik ik vooral FB omdat mijn boompjes nog heel basis zijn enik met een hoop zaailingen zit die allemaal uit de potgrond moeten. Ik weet wel niet wat Thierry gaat zeggen als ik op de beginnerscursus of op een vergadering met een zak kattenbakkorrels kom aandraven :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73326

  • EllenVanHoof
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 49
  • Ontvangen bedankjes 3

Fonz schreef : Voorlopig gebruik ik vooral FB omdat mijn boompjes nog heel basis zijn enik met een hoop zaailingen zit die allemaal uit de potgrond moeten. Ik weet wel niet wat Thierry gaat zeggen als ik op de beginnerscursus of op een vergadering met een zak kattenbakkorrels kom aandraven :cheer:


Oh hallo, een bekende! :)

Haha, dat zou ik niet durven! :lol: Bij Peter wel, maar niet bij Thierry. Krijg je zeker ne "C'est quoi?" en een bovenvernoemde gezichtsuitdrukking. Vorige maand nog meegemaakt, maar ca va, ben er nog niet uit of het al dan niet uit interesse was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73363

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939

Fonz schreef :

EllenVanHoof schreef : Heb dat ook precies al eens gezien dat daar een rookwolkje uitkomt bij de eerste keer water geven.

Eerste jaar echt verpot en alles in akadama gezet en net wanneer ik de laatste ga verpotten die in fb stond, merk ik dat die wel veel vlotter verpot en de wortels schoon te maken zijn dan de bomen die in akadama staan. Die boom deed het heel goed in fb. Misschien toch wat spijt nu, afwachten maar zeker.

Voorlopig gebruik ik vooral FB omdat mijn boompjes nog heel basis zijn enik met een hoop zaailingen zit die allemaal uit de potgrond moeten. Ik weet wel niet wat Thierry gaat zeggen als ik op de beginnerscursus of op een vergadering met een zak kattenbakkorrels kom aandraven :cheer:


Tja je moet gebruiken wat jou goeddunkt toch ..... ieder zijn eigen keuze wat er in de potten gaat heeft de lesgever niets over te zeggen enkel kam hij of zij zijm voorkeur van substraat uitspreken em is het aan de cursist zelf te kiezen wat te gebruiken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73366

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295
Als we nu eens gewoon terramol gebruiken ipv kattenbak korrels...:) , " die zak waar het in zit? Die had ik nog liggen, rap daarin gedaan"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenbak korrels 6 jaren 3 weken geleden #73370

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4717
  • Ontvangen bedankjes 1162
Ik gebruik inderdaad terramol.
Ik heb deze zonder het geurtje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren