Onderwerp:

nu verpot 7 jaren 4 maanden geleden #55797

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Dan had je in het voorjaar al moeten verpotten, zo op 1 2 3 wordt hij niet uit zijn pot gedrukt.
Beter je bomen in het oog houden en dan had je wel op het juiste moment kunnen verpotten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Jellevanlooy.

nu verpot 7 jaren 4 maanden geleden #55798

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268

el rubio schreef : Ik zag juist een video op youtube Nigel sanders kamt toch ook de wortels :P


Ik heb deze persoon eens opgezocht, heeft deze persoon ook goede bomen? Ik zie hem precies maar met minder materiaal werken....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

nu verpot 7 jaren 4 maanden geleden #55810

  • Bochie
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 3

Jellevanlooy schreef : Dan had je in het voorjaar al moeten verpotten, zo op 1 2 3 wordt hij niet uit zijn pot gedrukt.
Beter je bomen in het oog houden en dan had je wel op het juiste moment kunnen verpotten.


Heb ik die schaal net in augustus van mijn kinderen gekregen voor mijn verjaardag...een gekregen paard kijk je niet in de bek! Ik was en ben er dankbaar voor en heb het nodige nu gedaan. Toch bedankt voor de offensieve tip :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

nu verpot 7 jaren 4 maanden geleden #55815

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718

Jellevanlooy schreef :

el rubio schreef : Ik zag juist een video op youtube Nigel sanders kamt toch ook de wortels :P


Ik heb deze persoon eens opgezocht, heeft deze persoon ook goede bomen? Ik zie hem precies maar met minder materiaal werken....


Maar hij weet wel hoe je een mooi wortelgestel maakt. De meeste van zijn bomen zijn idd niet echt indrukwekkend, alhoewel ik zijn lariksbos en zijn kleinbladerige schefflera toch wel geslaagd vind.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

nu verpot 7 jaren 4 maanden geleden #55818

  • Bochie
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 3

marcellucas schreef :

Jellevanlooy schreef :

el rubio schreef : Ik zag juist een video op youtube Nigel sanders kamt toch ook de wortels :P


Ik heb deze persoon eens opgezocht, heeft deze persoon ook goede bomen? Ik zie hem precies maar met minder materiaal werken....


Maar hij weet wel hoe je een mooi wortelgestel maakt. De meeste van zijn bomen zijn idd niet echt indrukwekkend, alhoewel ik zijn lariksbos en zijn kleinbladerige schefflera toch wel geslaagd vind.


Zijn lariksbos vind ik schitterend, en net zijn landschap en oog voor detail waren voor mij doorslaggevend en de reden dat ik net zo probeer te werken voor mijn bossen en eigenlijk alle boompjes...akadama is ook maar gelijk een oprit van gravé...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

nu verpot 6 jaren 11 maanden geleden #65231

  • el rubio
  • el rubio's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 403
  • Ontvangen bedankjes 30
voila de eik begint uit te lopen en de ulmus-sen doen het ook goed



verpot in de herfst ;)

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by el rubio.
Inloggen Registreren