Onderwerp:

Bladeren Fagus verdorren aan de buitenzijde 7 jaren 10 maanden geleden #49807

  • Teye01
  • Teye01's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 495
  • Ontvangen bedankjes 89

hercules schreef : Nou snap ik het niet hoor,want ik heb geleerd dat als je je aboneerd en het hokje aankruist, dan mag je meedoen met het onderwerp.Ik probeer het goed te doen LB maar het lijkt [gezien de meerdere onvriendelijke woorden naar mij toe ik iets heel fouts doe in je ogen.En als jij mij verdenkt van kapen,dan kan je mij echt niet


Het zit zo: je hoeft niet te abonneren op een post om mee te doen aan een discussie. Anders krijg je echt de hele tijd spam van "iemand heeft gereageerd op je abonnement" of zoiets dergelijks. Het meedoen aan een discussie betekent niet dat je zelf ook een foto neer gaat zetten en dan iets gaat vragen. Als je dat wilt doen maak je een eigen topic aan. Als je je mengt in een discussie op het forum, reageer je alleen als je vragen hebt over de boom die de topic "eigenaar" heeft neergezet of wanneer je een mogelijke oplossing hebt.
Ik hoop dat dit het een beetje verduidelijkt :woohoo: ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bladeren Fagus verdorren aan de buitenzijde 7 jaren 10 maanden geleden #49808

  • hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 864
  • Ontvangen bedankjes 56
Ja je legt het heel goed uit ik was gewoon verkeerd geinformeerd of niet begrepen.Nu snap ik het wel.Wel prettig dat je het op een normale vriendelijke wijze uitlegt.Ben nl. een beginner en nieuw op dit forum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bladeren Fagus verdorren aan de buitenzijde 7 jaren 10 maanden geleden #49816

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Dag Hercules,

Sorry dat ik niet duideljiker was in mijn eerdere post. Maareh.. Een nieuweling op het forum.. Die status heb je niet meer. Het plaatsen van je eigen vragen in een draadje van een ander heet nu eenmaal kapen. Kan er ook niets aan veranderen.

Het is je de laatste weken meerdere keren gevraagd om dit niet te doen. De twee draadjes waar ik het van weet zijn bv, maar ik weet dat het vaker is geweest, vandaar mijn korte reactie eerder.

www.bonsaiempire.nl/forum/basis-techniek...ering-klomp?start=10
www.bonsaiempire.nl/forum/algemeen/15007...-te-krijgen?start=27

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bladeren Fagus verdorren aan de buitenzijde 7 jaren 9 maanden geleden #50272

  • hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 864
  • Ontvangen bedankjes 56
Je hebt gelijk L B sorry mijn fout, ik snap het nu,wist het gewoon niet..Je hebt anders een goed geheugen of boekhouding ,haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren