Onderwerp:

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #92997

  • Sakadama
  • Sakadama's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 33
  • Ontvangen bedankjes 6

TomCarbon schreef : Best uw bericht richten aan Sint en Piet. Die komen rond die tijd uit dezelfde hoek. Want een gegeven paard hoeft u niet in de bek aan te kijken.

Er staan namelijk veel foutieve waarden op zowel de zak als in de specsheet. Ben er mee bekend het gaat uiteindelijk om het product zelf. En natuurlijk zijn de waarden positiever dan in de werkelijkheid. Maar kom op dit kan je zo toch niet in de markt zetten !

Wie ziet de fouten ?


U heeft 9 dagen geleden aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in Sakadama. Daarop heb ik u meteen verzocht een mailtje te sturen zodat ik kon replyen met met meer informatie. Tot op heden heb ik geen mailtje van u ontvangen. Een dag later maakt u mij min of meer voor leugenaar uit door zonder enige aanleiding aan te geven dat ons product uit China of Japan komt. Vlak daar achteraan de onterechte beschuldiging dat u ons verdenkt van Akadama aan de markt te brengen onder een andere naam en dat we dus geen nieuw product op de markt brengen. Geen enkel van de geuitte beschuldigingen is waar. Ik heb ze in alle redelijkheid weerlegd, maar daarop reageert u niet en nu komt u weer met de beschuldiging dat er foute data op zowel de verpakking als de datasheet staat, maar ook nu noemt u weer niet man bij paard. Het begint erop te lijken dat u gewoon maar dingen schrijft om ons in een kwaad daglicht te stellen, zonder dat u dat hier een aanwijsbare reden voor noemt. Ik wil graag reageren, maar als mensen je ten koste van alles neer willen halen, gaan ze dat toch blijven doen. Wel jammer, want met serieus onderbouwde kritiek kunnen we wat mee. Dit begint helaas meer op een heksenjacht te lijken.

Groeten en een fijne avond gewenst.
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #92998

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Sakadama schreef :

TomCarbon schreef : Best uw bericht richten aan Sint en Piet. Die komen rond die tijd uit dezelfde hoek. Want een gegeven paard hoeft u niet in de bek aan te kijken.

Er staan namelijk veel foutieve waarden op zowel de zak als in de specsheet. Ben er mee bekend het gaat uiteindelijk om het product zelf. En natuurlijk zijn de waarden positiever dan in de werkelijkheid. Maar kom op dit kan je zo toch niet in de markt zetten !

Wie ziet de fouten ?


U heeft 9 dagen geleden aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in Sakadama. Daarop heb ik u meteen verzocht een mailtje te sturen zodat ik kon replyen met met meer informatie. Tot op heden heb ik geen mailtje van u ontvangen. Een dag later maakt u mij min of meer voor leugenaar uit door zonder enige aanleiding aan te geven dat ons product uit China of Japan komt. Vlak daar achteraan de onterechte beschuldiging dat u ons verdenkt van Akadama aan de markt te brengen onder een andere naam en dat we dus geen nieuw product op de markt brengen. Geen enkel van de geuitte beschuldigingen is waar. Ik heb ze in alle redelijkheid weerlegd, maar daarop reageert u niet en nu komt u weer met de beschuldiging dat er foute data op zowel de verpakking als de datasheet staat, maar ook nu noemt u weer niet man bij paard. Het begint erop te lijken dat u gewoon maar dingen schrijft om ons in een kwaad daglicht te stellen, zonder dat u dat hier een aanwijsbare reden voor noemt. Ik wil graag reageren, maar als mensen je ten koste van alles neer willen halen, gaan ze dat toch blijven doen. Wel jammer, want met serieus onderbouwde kritiek kunnen we wat mee. Dit begint helaas meer op een heksenjacht te lijken.

Groeten en een fijne avond gewenst.


Ik vermoed dat het gaat om het waterhoudend vermogen in relatie tot gewicht en volume percentages. Ik heb ook even moeten kijken hoe de verschillende getallen aan elkaar gerelateerd zijn. Maar uiteindelijk na wat heen en weer vergelijken tot inzicht gekomen dat eea elkaar bevestigt.
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #92999

  • Sakadama
  • Sakadama's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 33
  • Ontvangen bedankjes 6

leatherback schreef :

Sakadama schreef :

TomCarbon schreef : Best uw bericht richten aan Sint en Piet. Die komen rond die tijd uit dezelfde hoek. Want een gegeven paard hoeft u niet in de bek aan te kijken.

Er staan namelijk veel foutieve waarden op zowel de zak als in de specsheet. Ben er mee bekend het gaat uiteindelijk om het product zelf. En natuurlijk zijn de waarden positiever dan in de werkelijkheid. Maar kom op dit kan je zo toch niet in de markt zetten !

Wie ziet de fouten ?


U heeft 9 dagen geleden aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in Sakadama. Daarop heb ik u meteen verzocht een mailtje te sturen zodat ik kon replyen met met meer informatie. Tot op heden heb ik geen mailtje van u ontvangen. Een dag later maakt u mij min of meer voor leugenaar uit door zonder enige aanleiding aan te geven dat ons product uit China of Japan komt. Vlak daar achteraan de onterechte beschuldiging dat u ons verdenkt van Akadama aan de markt te brengen onder een andere naam en dat we dus geen nieuw product op de markt brengen. Geen enkel van de geuitte beschuldigingen is waar. Ik heb ze in alle redelijkheid weerlegd, maar daarop reageert u niet en nu komt u weer met de beschuldiging dat er foute data op zowel de verpakking als de datasheet staat, maar ook nu noemt u weer niet man bij paard. Het begint erop te lijken dat u gewoon maar dingen schrijft om ons in een kwaad daglicht te stellen, zonder dat u dat hier een aanwijsbare reden voor noemt. Ik wil graag reageren, maar als mensen je ten koste van alles neer willen halen, gaan ze dat toch blijven doen. Wel jammer, want met serieus onderbouwde kritiek kunnen we wat mee. Dit begint helaas meer op een heksenjacht te lijken.

Groeten en een fijne avond gewenst.


Ik vermoed dat het gaat om het waterhoudend vermogen in relatie tot gewicht en volume percentages. Ik heb ook even moeten kijken hoe de verschillende getallen aan elkaar gerelateerd zijn. Maar uiteindelijk na wat heen en weer vergelijken tot inzicht gekomen dat eea elkaar bevestigt.


Dank u. Dit zijn reacties waar ik iets mee mee kan. Ik heb wat moeite met als mensen suggestieve dingen roepen, maar niet man bij paard noemen. Dat kan ik ook heel weinig mee.
Ik ga mezelf niet neerzetten als een pro voor wat betreft de spec-vermelding. Zijn er dingen die we naar uw mening beter anders in de specs en op de verpakking kunnen vermelden, waardoor hetgeen dat verwarring bij u tot stand heeft gebracht duidelijker over komt? Dit soort input is zeer waardevol voor ons.
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93000

  • Sakadama
  • Sakadama's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 33
  • Ontvangen bedankjes 6
Even heel kort enigzins off-topic. Ik zie dat ik enkele berichtjes terug een grammaticale fout heb gemaakt in een bericht. Dit wou ik aanpassen, maar ik zie geen mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd?

Verder krijg ik de de volgende melding als ik iemand een bericht will sturen: "Je moet 45.2 dagen wachten voordat je berichten kan zenden." Is mij dan een bepaalde restrictie opgelegd, omdat ik iets fout zou hebben gedaan? Ik heb hier verder geen melding over gekregen met een uitleg waarom ik geen berichten kan sturen.
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93001

  • Ron de Roo
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 12
  • Ontvangen bedankjes 2
Kan je mij info mailen?
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Ben benieuwd naar het product
De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93002

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Waterhoudend vermogen: 65%
Water absorptie: .85 kg/kg

Dat lijkt niet in overeenstemming.

Maar als de eerste op volume basis is:
0,65 * 14liter = 9,1 liter water absorptie

Op gewicht basis
0.85 * 10kg = 8,5 liter water absorptie

Dat zit bij elkaar in de buurt

Ik zou er over nadenken om alle eenheden logisch aan te laten sluiten. Dus OF op gewichtsbasis, OF op volume basis.
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93004

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1162

Sakadama schreef : Even heel kort enigzins off-topic. Ik zie dat ik enkele berichtjes terug een grammaticale fout heb gemaakt in een bericht. Dit wou ik aanpassen, maar ik zie geen mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd?

Verder krijg ik de de volgende melding als ik iemand een bericht will sturen: "Je moet 45.2 dagen wachten voordat je berichten kan zenden." Is mij dan een bepaalde restrictie opgelegd, omdat ik iets fout zou hebben gedaan? Ik heb hier verder geen melding over gekregen met een uitleg waarom ik geen berichten kan sturen.


Je hebt een kwartier ofzo om je bericht aan te passen.
Het feit dat je geen berichten kunt sturen is omdat je nog niet lang op het forum aangemeld bent.
Waarom dat zo is weet ik ook niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sakadama
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93005

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Tom Haest schreef : Het feit dat je geen berichten kunt sturen is omdat je nog niet lang op het forum aangemeld bent.
Waarom dat zo is weet ik ook niet.


Spam maatregel
Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93006

  • Sakadama
  • Sakadama's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 33
  • Ontvangen bedankjes 6

leatherback schreef :

Tom Haest schreef : Het feit dat je geen berichten kunt sturen is omdat je nog niet lang op het forum aangemeld bent.
Waarom dat zo is weet ik ook niet.


Spam maatregel


Ik spam niet. En dat is de reden ook niet (Zie bijlage)

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Nieuw product op de markt. 2 jaren 5 maanden geleden #93007

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Grappige reactie. Het is WEL de reden, maar je snapt het waarschijnlijk niet helemaal.
Door gebruikers eerst een maand lid te laten zijn, voorkom je dat mensen lid wordn en beginnen te spammen.

Niemand zegt dat jij dat doet. Het is een agelmene maatregel.

Je bent wel behoorlijk op de korrel. Relax man.
Laast bewerkt: Post by leatherback.
Discussie gesloten.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts