In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Alle bladeren en takjes hangen 9 jaren 5 maanden geleden #35834

  • Robinw92
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Dag iedereen,

Laat ik maar als eerst mij zelf even voorstellen. Ik ben Robin 22 jaar en ben sinds 2 maand in het bezit van een bonsai boompje. Deze heb ik als cadeau gekregen van mijn vriendin.

Het gaat volgens het bijbehorende kaartje om een Bonsai Zanthoxylum S ik heb een foto van zijn huidige conditie in de bijlage gezet.

Nu het probleem:

Ik heb hem nog niet zo lang dus en heb hem volgens de instructies water gegeven, dus alleen als die het echt nodig had en niet routine matig. Helaas is mijn bonsai boompje nu heel erg aan het hangen. Ik kan mij niet bedenken waar dit door komt want ik heb hem niet meer water gegeven dan nodig.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik zou niet willen dat die er nu al mee ophoudt.

MVG,
Robin

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Alle bladeren en takjes hangen 9 jaren 5 maanden geleden #35867

  • bob
  • bob's Profielfoto
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 1
hallo, sorry, ik ben met behulp van google translate dus ...

Het lijkt een beetje op ondervoeding denk ik. Ik kan verkeerd zijn als ik nooit heb gehad dit bepaalde soorten. maar ik zou adviseren om te wachten op verdere posten als ik verkeerd zou kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts