In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Bestelling verkeerd gegaan 8 jaren 2 maanden geleden #45176

  • Battleham
  • Battleham's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 46
  • Ontvangen bedankjes 5
Hallo,

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan via bonsaishop.nl en die is nu binnen gekomen.
Er is alleen een probleem, ik mis een zak akadama. :(
ik heb geprobeerd te bellen naar de kantenservice maar die kost geld en ik kan geen email adres vinden waar ik een mailtje naar zou kunnen sturen. (ik heb wel betaald voor 2 zakken)
Wat zou ik nu kunnen doen??

Mvg, B

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bestelling verkeerd gegaan 8 jaren 2 maanden geleden #45179

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
stiekem toch gewoon bellen? Of het contactformulier invullen. Onhet het knopje contact op de website :whistle:

www.bonsaishop.nl/klantenservice/contact
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Battleham

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bestelling verkeerd gegaan 8 jaren 2 maanden geleden #45180

  • Battleham
  • Battleham's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 46
  • Ontvangen bedankjes 5
Oh, die had ik niet gezien, bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren