In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Kopen ? 7 jaren 14 uren geleden #66515

  • PeterReus
  • PeterReus's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 10

marcellucas schreef : [quote="PvLaar" post=66505Is dit nu een goedbedoeld advies of gewoon een ordinaire sluikreclame?


Zou je je eens kunnen voorstellen PvLaar?

Ik ken Ron Ravenhorst wel maar jou niet. Zou fijn zijn om wat met van je te weten voordat je dit soort dingen roept.[/quote]

Zo gul is Ron niet met zijn advies hier op het forum!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PvLaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 12 uren geleden #66516

  • PvLaar
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 7

marcellucas schreef : [quote="PvLaar" post=66505Is dit nu een goedbedoeld advies of gewoon een ordinaire sluikreclame?


Zou je je eens kunnen voorstellen PvLaar?

Ik ken Ron Ravenhorst wel maar jou niet. Zou fijn zijn om wat met van je te weten voordat je dit soort dingen roept.[/quote]

Beste marcellucas ik dacht mij al voorgesteld te hebben via mijn profiel maar mocht dit voor u niet helemaal duidelijk zijn bij deze, mijn naam is P van Laar.
Ik heb de site er nog eens op nagelezen maar zie nergens iets van beheerder, of moderater achter uw naam staan, met alle respect maar wie bent u dat ik u ergens enige verantwoording verschuldigd zou zijn.
Ter uwer informatie ik ken Ron Ravenhorst ook, maar u dan weer niet en heb daarbij niet het gevoel dat ik daardoor echt wat mis, wat weer niet wil zeggen dat ik uw deskundige adviezen niet respecteer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PeterReus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 10 uren geleden #66517

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Heren,

Zullen we het gezellig houden? P, op dit forum proberen we elkaar het voordeel van de twijfel te geben en vriendelijk te benaderen. Ookal ben ik geen beheerder, ik ben medegebruiker, en zou het het leukste vinden als jij ook met die insteek bijdraagt hier. :)

.. op dit forum wordt het in het algemeen op prijs gesteld als.mensen iets van zich laten weten en dus voorstellen. Is wel zo leuk.

.. op dit forum is hey acceptabel dat winkels en websites genoemd worden. Ron heeft een winkel, en geeft aan dat de vragensteller waarschijnlijk een betere boom bij hem kan krijgen. Lijkt me niets mis mee

.. Ron stelt de vraag wat te denken van HenH. De voorzitter van mijn club komt hier af en toe, en heeft vertrouwen in hun handelswijzen. Dat is voor mij voldoende. Ik vind de prijzen te hoog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 5 uren geleden #66519

  • PeterReus
  • PeterReus's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 10

PvLaar schreef :

marcellucas schreef : [quote="PvLaar" post=66505Is dit nu een goedbedoeld advies of gewoon een ordinaire sluikreclame?


Zou je je eens kunnen voorstellen PvLaar?

Ik ken Ron Ravenhorst wel maar jou niet. Zou fijn zijn om wat met van je te weten voordat je dit soort dingen roept.


Beste marcellucas ik dacht mij al voorgesteld te hebben via mijn profiel maar mocht dit voor u niet helemaal duidelijk zijn bij deze, mijn naam is P van Laar.
Ik heb de site er nog eens op nagelezen maar zie nergens iets van beheerder, of moderater achter uw naam staan, met alle respect maar wie bent u dat ik u ergens enige verantwoording verschuldigd zou zijn.
Ter uwer informatie ik ken Ron Ravenhorst ook, maar u dan weer niet en heb daarbij niet het gevoel dat ik daardoor echt wat mis, wat weer niet wil zeggen dat ik uw deskundige adviezen niet respecteer.[/quote]

Wat mij telkens opvalt, als iemand (vooral ) een nieuweling die niet tot de 'vriendenclub' behoort zijn mening ventileert hij meteen wordt aan gevallen.

De frequente bezoekers van het forum weten ook dat Ron niet zo gul is met in zijn ogen gratis advies, nu er een gelegenheid is om zichzelf aan te prijzen is er nieuws van hem.

En nee ik ken jullie ook niet maar heb toch zeker wel recht op mijn mening, of gaan jullie weer klagen bij de moderator.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PvLaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 5 uren geleden #66520

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718
Volgens mij gaat het gewoon om fatsoen. Als je ergens nieuw bent stel je jezelf eerst even voor en ga je niet meteen hoog van de toren blazen. Volgens mij is dat een kwestie van normale omgangsvormen.

En ik geloof niet dat Ron Ravenhorst iemand iets schuldig is.

Verder ben ik hier weer klaar mee ik zit hier voor mijn lol.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: t.vanbeek, Fredb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 4 uren geleden #66521

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

PeterReus schreef : Wat mij telkens opvalt, als iemand (vooral ) een nieuweling die niet tot de 'vriendenclub' behoort zijn mening ventileert hij meteen wordt aan gevallen.

En nee ik ken jullie ook niet maar heb toch zeker wel recht op mijn mening, of gaan jullie weer klagen bij de moderator.


Volgens mij gaat het er vel.meer om dat mensen zich soms lijken te registreren een een aantal lompe opmerkingen te plaatsen, en geen enkele.moeite lijken te willen doen om een beetje bij te dragen.aan de sfeer en inhoud.

En ja, lompe posts die alleen maar de sfeer verzieken worden aan de eihenaar en beheerder van de site gemeld, zoals door deze persoon verzocht. Dit om het forum leuk te houden voor de mensen die voor de inhoud komen.

Eigenlijk heel normaal toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 3 uren geleden #66522

  • Kokedama
  • Kokedama's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 390
  • Ontvangen bedankjes 165

leatherback schreef :

PeterReus schreef : Wat mij telkens opvalt, als iemand (vooral ) een nieuweling die niet tot de 'vriendenclub' behoort zijn mening ventileert hij meteen wordt aan gevallen.

En nee ik ken jullie ook niet maar heb toch zeker wel recht op mijn mening, of gaan jullie weer klagen bij de moderator.


Volgens mij gaat het er vel.meer om dat mensen zich soms lijken te registreren een een aantal lompe opmerkingen te plaatsen, en geen enkele.moeite lijken te willen doen om een beetje bij te dragen.aan de sfeer en inhoud.

En ja, lompe posts die alleen maar de sfeer verzieken worden aan de eihenaar en beheerder van de site gemeld, zoals door deze persoon verzocht. Dit om het forum leuk te houden voor de mensen die voor de inhoud komen.

Eigenlijk heel normaal toch?


Los van de hele discussie hier.
@Jelle (Leatherback) Typ jij op de smartphone deze berichten of lees je niet na op leestekens? :evil: :evil: :evil:


Sluikreclame of niet. De grote tip is ga langs bij de handelaar voor je een duurdere boom wilt aankopen.

Voor 800 Euro heb ik ook zeer mooie bonsai te koop, maar je zal even moeten om rijden naar Rotselaar (België).
Kijk maar op m'n website waar ik zit.

Hopla nog even die sluikreclame ertussen smijten. :evil: :evil: :evil: :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 3 uren geleden #66523

  • Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1163
  • Ontvangen bedankjes 415
Het valt mij op dat marcow71 alleen maar dit topic heeft geopend en er verder geen enkele keer een berichtje in plaatste. Geen reactie, geen vraag naar meer verduidelijking.
De vraag kan gesteld worden hoe nuttig de reacties voor hem zijn.
Over sommige bedenkingen kan men mijns inziens beter een nieuwe topic openen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 7 jaren 1 uur geleden #66526

  • PvLaar
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 7
Oeps, ik ben dus duidelijk niet met vlag en wimpel door de ballotagecommissie gekomen, niet dat ik daar wakker van lig hoor want ik kan wel tegen een stootje.
Wat ik schijnbaar niet helemaal begrepen heb is dat je hier voor sommigen eerst je volledige cv moet plaatsen voor je iets mag roepen, zo niet dan wordt je gelijk voor onfatsoenlijk en lomperik uitgemaakt, ook daar kan ik wel tegen hoor, vriendelijk is maar alles zeg ik dan maar.
Misschien is dat wel de reden dat het “gezellige groepje (lees kliekje)” hier zo klein is en blijft.
Voor mij blijft dan de vraag over of ik wel tot zo’n “gezellig groepje” wil behoren, zou maar zo kunnen dat ik tot de grote groep ga behoren die het hier na korte tijd al wel gezien hebben.
Daar ga ik dan de komende tijd maar eens over nadenken.
Groetjes, P van Laar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kopen ? 6 jaren 11 maanden geleden #66527

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4722
  • Ontvangen bedankjes 1165
Iets meer dan een jaar geleden was ik ook nieuw op het forum, de eerste reacties waren ook niet echt positief, maar dat lag volledig aan mijzelf. Door de manier van vragen enzo.

Maar ondertussen zit ik wel aan meer dan 1000 berichten. Als je als beginner niet aanvaard zou worden, waarom kom ik dan aan zoveel berichten?

Ik heb ondertussen al redelijk veel leuke mensen ontmoet van het forum, zou dat gebeurd zijn als je als beginner niet aanvaard word?

Het is soms nuttig om eens voor de spiegel te gaan staan en je af te vragen of de fout niet bij de persoon ligt dat je voor je ziet in plaats van hier direct de schuld bij een ander te leggen en over kliekjes te beginnen als iemand vraagt je voor te stellen.

En ja het is leuk iemands cv te kennen omdat je dan beter kunt inschatten of het geloofwaardig is wat die persoon zegt. We hebben hier in een nabij verleden als anders geweten.

Je moet ook eens kijken naar topics van de meeste nieuwelingen, we heten ze welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas, t.vanbeek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren