Onderwerp:

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19915

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Dank allen voor jullie reacties.

Wat er speelt is mij duidelijk (en is duidelijker geworden door jullie respons te lezen) en we moeten hier scherp op zijn. Ik spreek voor mijzelf en namens Youri dat het onze intentie is in de eerste instantie een forum te 'runnen' waar men respectvol met elkaar omgaat en waar men elkaar niet uit de tent lokt.
Dit hoeft niet te betekenen dat we discussies uit de weg gaan, dat lijkt me heel duidelijk.

Nogmaals het dringende verzoek; stoor je niet te snel aan een ander en negeer gedrag wat je niet aanstaat. Als bepaald gedrag in strijd is met de regels, dan graag rapporteren zodat Youri en ik er naar kijken.

Groet,
Oscar
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren, Ivan
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19917

  • Matje
  • Matje's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 531
  • Ontvangen bedankjes 87

Oscar schreef : Dank allen voor jullie reacties.

Wat er speelt is mij duidelijk (en is duidelijker geworden door jullie respons te lezen) en we moeten hier scherp op zijn. Ik spreek voor mijzelf en namens Youri dat het onze intentie is in de eerste instantie een forum te 'runnen' waar men respectvol met elkaar omgaat en waar men elkaar niet uit de tent lokt.
Dit hoeft niet te betekenen dat we discussies uit de weg gaan, dat lijkt me heel duidelijk.

Nogmaals het dringende verzoek; stoor je niet te snel aan een ander en negeer gedrag wat je niet aanstaat. Als bepaald gedrag in strijd is met de regels, dan graag rapporteren zodat Youri en ik er naar kijken.

Groet,
Oscar

Heren, jullie doen goed werk, enige wat ik nog toe te voegen heb is, til er niet te zwaar aan.
Bepaalde figuren zullen altijd voorbij blijven komen en door hun eigen (verkeerde) houding zullen zij deze respons op elk forum krijgen waar ze komen en ze zullen vanzelf ook snel genoeg weer verdwjnen. Deze mensen hebben geen meer waarde voor het forum.
Dus maak je niet te druk en ga door zoals jullie al bezig waren, je hebt hier een heel goed forum.
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19920

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
ik begrijp wel wat velen zeggen over bepaalde figuren..

maar

zou iedereen er niet van gediend zijn moesten de persoonlijke zaken en de discussies over de mensen gelaten worden voor wat ze zijn?
het gaat hier trouwens over bomen, en niet over mensen en hun karakter.

probleem is natuurlijk als 2 karakters botsen over de inhoud en er iemand is die (koppig) vasthoud dat zijn/haar methode de beste is, of dat iets zus of zo moet.


laat ons het steeds over de bomen hebben dus aub.
en als we dan allemaal wat kunnen bijleren van een gerenomeerd en gerespecteerd persoon met veel kennis, whom ever that may be (en ik heb het hier niet enkel over JP maar even goed over gelijk welke kenner hier ooit nog langskomt), laat ons daar dan ook dankbaar voor zijn.
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19923

  • Oenes
  • Oenes's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 464
  • Ontvangen bedankjes 122
Petje af nog steeds voor dit forum. Een goede raad zou ook kunnen zijn als je je zo stoort aan bepaalde stokken in een pot, reageer dan gewoon niet.

groet Oenes
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19924

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188

Oenes schreef : Petje af nog steeds voor dit forum. Een goede raad zou ook kunnen zijn als je je zo stoort aan bepaalde stokken in een pot, reageer dan gewoon niet.

groet Oenes

daarom dat ik soms weinig reacties krijg op mijn planten :p
grapje mag al eens hee :p
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19965

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Matje, Alex, Oenes; dit hadden mijn concluderende woorden kunnen zijn.

Alright, back to business :)
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #19974

  • tschreurs
  • tschreurs's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 258
  • Ontvangen bedankjes 18
Ik ben hier al een tijdje niet meer actief. Soms kom ik wel eens kijken. En ik heb blijkbaar heel wat gemist.
Het viel me al eerder op dat de gesprekken meer om de personen leken te gaan dan over de bomen. Misschien dat ik daarom hier minder kwam.

Soms zjn de teksten op onderwerpen zo LANG (dat ik ze niet wil lezen) en uiteindelijk gaan ze nergens over :)

Ik hoop dat er terug meer over bonsai wordt gesproken en elkaar respecteerd. En niet te lange teksten schrijven die niet over dat onderwerp gaan ^^ Ik ga ook weer terug meer actief worden hier :)

grtjs
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oscar, Dicky, dea
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #20187

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
natuurlijk nooit leuk als mensen je dan beginen uit te maken voor kontenkruiper, ego zonder kennis etc etc in privé berichten..

als mensen met kennis geprovoceerd worden zodat ze een ban krijgen, en als mensen die die kennis apprecieren uitgescholden worden voor meningloze gatkruiper, gaat dit echt allemaal de verkeerde kant op..

ik weet dat ik nog niet lang bezig ben, en hoewel ik soms een uitgesproken mening heb, denk ik niet dat ik ergens al een ego ivm bonsai getoond heb..

als dit zo blijft duren blijf ik hier veel liever weg eerlijk gezegd.
Laast bewerkt: Post by AlexW.
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #20194

  • mighty mouse
  • mighty mouse's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 314
  • Ontvangen bedankjes 78

AlexW schreef : natuurlijk nooit leuk als mensen je dan beginen uit te maken voor kontenkruiper, ego zonder kennis etc etc in privé berichten..

als mensen met kennis geprovoceerd worden zodat ze een ban krijgen, en als mensen die die kennis apprecieren uitgescholden worden voor meningloze gatkruiper, gaat dit echt allemaal de verkeerde kant op..

ik weet dat ik nog niet lang bezig ben, en hoewel ik soms een uitgesproken mening heb, denk ik niet dat ik ergens al een ego ivm bonsai getoond heb..

als dit zo blijft duren blijf ik hier veel liever weg eerlijk gezegd.

Alex,ik denk dat je de dingen nu toch wel aan het verdraaien bent hoor...
Voor zover ik het begrijp is het net andersom,dat de mensen met kennis hier de amateurs een beetje komen provoceren
Verder ga ik hier niet over uitbreiden want dan ga ik tegen Oscar in

<zin verwijderd door Oscar>
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky
Laast bewerkt: Post by Oscar.
Discussie gesloten.

Forum; hoe gaan wij met elkaar om? 10 jaren 11 maanden geleden #20199

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
enorm jammer dat de sfeer hier zo enorm verziekt is..

veel geluk er nog mee..
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren