Onderwerp:

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27215

  • ChrisV
  • ChrisV's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1133
  • Ontvangen bedankjes 266
Hier in de Randstad hebben we het bonsai cafe wat voor de mensen die het niet weten een ontmoetingsplek is voor bonsai enthousiastelingen die het leuk vinden om onder het genot van wat versnaperingen en gesprekken aan boompjes werken. Super natuurlijk.
Maar... het viel op dat er meer vraag naar dit soort dingen is en mensen die verder wonen ook interesse hebben in zoiets alleen geen zin hebben om 2 uur te moeten rijden.

Nu zou het leuk zijn om zoiets af en toe eens te organiseren voor iedereen en wat meer in het binnenland te gaan zitten het toegankelijker kunnen maken voor de rest van Nederland.

Dus bij deze Jeffrey vd Pol kwam al met een locatie nabij Tilburg, maar ik zou graag horen wat jullie ervan vinden, wat jullie van de locatie vinden, of dat het centraler moet etc en of er genoeg mensen zijn die ook daadwerkelijk zouden komen.

Tevens zou ik willen weten of mensen het leuk zouden vinden om weer eens een Forumdag te doen in het voorjaar en misschien kunnen we het combineren. Een eventueel bonsai cafeachtig iets is natuurlijk toegankelijk voor iedereen niet perse voor forum leden.

Laat maar horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27219

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Leuk idee om zoiets centraal in het land te organiseren. Maar Tilburg is niet echt centraal hoor (Voor mij zou het 2:15 rijden zijn). Deventer oid is misschien een betere locatie, als het gaat om een centrale plek in het land?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27222

  • ChrisV
  • ChrisV's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1133
  • Ontvangen bedankjes 266
Wilde ook even jullie meningen horen hierover. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27226

  • RémonVanBalen
  • RémonVanBalen's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 221
  • Ontvangen bedankjes 32
Nou dat lijkt me ook zeker een leuk idee
Bij een ander forum waarbij ik aangesloten ben voor de fotografie
Doen we dat ook en het is allemaal dan ook erg leuk om iedereen eens een
te ontmoeten en ervaringen te wisselen dus een leuk initiatief
Gr....Rémon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27231

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901
Leuk idee, zeker geïnteresseerd, maar Tilburg is naar mijn mening niet echt centraal (als je uitgaat van NL)
Randstad is dichterbij voor me,maar zelfs dat is al ver.

Provincie Utrecht , overijssel, Gelderland, lijkt me centraler.

We/jullie kunnen uiteraard ook wisselen per keer. Ene leer Tilburg, andere keer wat noordelijker etc.

Jelle, is Apeldoorn bij jou in de buurt? Hun vereniging is wel NBV aangesloten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27232

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Thx Dea,

Apeldoorn is 'slechts' 75km ten westen van Enschede. En ik zit daar dan nog 30km verder. Ik heb het wel overwogen om daar eens te gaan kijken. Lijkt een goede actieve club te zijn. Maar elke 2 weken 100+km heen en terug te rijden voor een verenigingsavond is een beetje much. Nu is het al 50km terug naar huis 's avonds. In Apeldoorn lijken ook een duidelijke wens te hebben inhoudelijk met Bonsai bezig te zijn, wat ik bij BVO wel eens mis.

Er zit nog heel veel Nederland ten Oosten van Apeldoorn, wat in het westen van het land wel eens vergeten wordt ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27234

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901
Ja precies, vandaar ook m'n vraag hoever jij bij Apeldoorn uit de buurt zat...dacht namelijk ook, Apeldoorn is behoorlijk t oosten toch? Maar nee dus....
Begrijp dat 100km wel te ver is om maandelijks naar je vereniging te rijden....
Idd, Apeldoorn is zeer actief en serieus. Rein en arnauld zijn ook echt vriendelijke en toffe gasten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27238

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
als jullie "centraal in het land" zeggen, kunnen jullie dan gewoon voor deze situatie Vlaanderen er ook even bijnemen? er zitten tenslotte toch ook wel wat belgen op het forum..
tenzij je al zou kunnen weten dat daar toch niemand van komt en dan maakt het niet uit..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27239

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

AlexW schreef : als jullie "centraal in het land" zeggen, kunnen jullie dan gewoon voor deze situatie Vlaanderen er ook even bijnemen? er zitten tenslotte toch ook wel wat belgen op het forum..
tenzij je al zou kunnen weten dat daar toch niemand van komt en dan maakt het niet uit..


Zou goed kunnen dat er ook belgen van het forum willen komen. De redenering van centraal in Nederland kwam in mijn geval voort uit de suggestie om wat voor Nederland te doen:

ChrisV schreef : Nu zou het leuk zijn om zoiets af en toe eens te organiseren voor iedereen en wat meer in het binnenland te gaan zitten het toegankelijker kunnen maken voor de rest van Nederland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 5 maanden geleden #27240

  • ChrisV
  • ChrisV's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1133
  • Ontvangen bedankjes 266
Dan een andere vraag zouden jullie incl onze zuiderburen het wel aanwezig zijn als we een forum dag organiseren en dan zo centraal gelegen voor iedereen als mogelijk is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts