Onderwerp:

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 1 maand geleden #30826

  • RémonVanBalen
  • RémonVanBalen's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 221
  • Ontvangen bedankjes 32
Voorals nog kan ik er ook bij zijn lijkt me erg leuk
En kan ik ook eens zien wie er allemaal achter de namen zit ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 1 maand geleden #30865

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Omdat we niet genoeg opkomst hebben om Teunis Jan in te huren stel ik het volgende alternatief voor: we kunnen gratis meedoen met de dag bij Teunis Jan van het Bonsai Cafe (niet het forum, maar de 'club'). Zij ontmoeten elkaar elke eerste zaterdag van de maand bij Teunis Jan, met als motto: "Het wil graag die ontmoetingsplaats zijn waar bonsaiisten elkaar vrij en blij kunnen ontmoeten. De een om keihard aan een boom te werken, de ander om kennis te delen of gewoon om elkaar te ontmoeten.". Ik heb al eens eerder meegedaan en dat zijn leuke middagen, deels gezellig en deels leerzaam (ideaal!).

Dus twee opties:
Zaterdag 5 april
Zaterdag 3 mei

Wil je aansluiten reageer dan even!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 1 maand geleden #30868

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
5 april lijkt te kunnen. 3 mei is Teunis-jan als ik het niet verkeerd heb bij ons in Overijssel. Dus dan zou ik niet kunnen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsai ontmoetingsplek 10 jaren 1 maand geleden #30871

  • RickD87
  • RickD87's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 115
  • Ontvangen bedankjes 21

Oscar schreef : Omdat we niet genoeg opkomst hebben om Teunis Jan in te huren stel ik het volgende alternatief voor: we kunnen gratis meedoen met de dag bij Teunis Jan van het Bonsai Cafe (niet het forum, maar de 'club'). Zij ontmoeten elkaar elke eerste zaterdag van de maand bij Teunis Jan, met als motto: "Het wil graag die ontmoetingsplaats zijn waar bonsaiisten elkaar vrij en blij kunnen ontmoeten. De een om keihard aan een boom te werken, de ander om kennis te delen of gewoon om elkaar te ontmoeten.". Ik heb al eens eerder meegedaan en dat zijn leuke middagen, deels gezellig en deels leerzaam (ideaal!).

Dus twee opties:
Zaterdag 5 april
Zaterdag 3 mei

Wil je aansluiten reageer dan even!


waar is dat?
mijn voorkeur gaat uit naar 3mei, maar mocht de meerderheid voor 5april gaan dan sluit ik mij daarbij aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts