Onderwerp:

ervaren leden vs beginners forum 10 jaren 3 maanden geleden #29747

  • RickD87
  • RickD87's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 115
  • Ontvangen bedankjes 21
Ik ben nu enkele maanden actief op dit forum en het valt mij op dat in verschillende topics het verschil tussen de meer ervaren leden en de beginners vrij groot is.
In enkele topics lopen de discussies vrij hoog op waarbij men op een vrij onvriendelijk manier elkaars mening dan wel ervaringen in twijfel neemt.

Zoals ik het bekijk, bekijkt iedereen het (onderwerp) op een andere manier, waarbij er als het ware 2 groepen zijn.

Wellicht kunnen we hier iets mee doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

ervaren leden vs beginners forum 10 jaren 3 maanden geleden #29748

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54
Volgens mij is deze discussie al te veel gevoerd, gaat het de laatste tijd prima en wordt er op een constructieve manier gediscussieerd. Ik respecteer je post maar ik zeg " niet opnieuw deze discussie"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

ervaren leden vs beginners forum 10 jaren 3 maanden geleden #29749

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Op een forum waar veel beginners komen, maar ook mensen posten die op een wat hoger niveau zitten, zal er altijd wel wat wrijving zijn. Zolang men elkaar respectvol behandeld is dat ook geen probleem vind ik. Bespeur je onvriendelijkheid, wijs ons moderators daar dan op door te rapporteren.

Wat in de planning staat is een forum dag (ik denk in de lente), dat helpt sowieso om de gezichten achter de posts te zien en elkaar een beetje te leren kennen. Hier komen Youri, Chris en ik nog op terug goed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

ervaren leden vs beginners forum 10 jaren 3 maanden geleden #29751

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

RickD87 schreef : In enkele topics lopen de discussies vrij hoog op waarbij men op een vrij onvriendelijk manier elkaars mening dan wel ervaringen in twijfel neemt.


Ik had juist de indruk dat dit de laatste weken heel erg meevalt ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren