Onderwerp:

fun voor weinig geld.. 10 jaren 2 maanden geleden #30004

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Dag Alex,

Heb je ook een foto van vooraf & na het uitdunnen? Is altijd wel illustratief oim te zien welke bochten er nog in relatief dikke takken gedrukt kunnen worden.

Is de foto erg vertekenend? De stam lijkt geen tapsheid te hebben, en zelf licht omgekeerd taps te zijn: Waarom heb je voor deze gekozen?

Hou je het bedraden in de gaten; Die lijkt wat losjes te zitten en niet overal even netjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

fun voor weinig geld.. 10 jaren 2 maanden geleden #30013

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
hey Jelle,

zoals gezegd heb ik geen foto.. ik dacht dat ik er een had, maar had me blijkbaar vergist..
foto is vertekend hoor..maar dat komt door de massa raffia en draad die eronder zit… de stam is zeker niet omgekeerd taps hoor.. en bij zo'n stijl van naaldboom moet je niet echt tapsheid hebben..
had deze gekozen omdat er het meeste loof aanzat voor wat ik initieel in gedachte had, namelijk bunjin.. maar toen ik daarvoor gesnoeid had bleken de takken toch minder te zijn dan initieel gedacht.. was moeilijk te zien omdat er zo enorm veel loof op de boom zat en omdat enkele takken die ik dacht te kunnen gebruiken vergroeid waren en uiteindelijk onbruikbaar bleken..

in het uiteindelijk beeld is de vallende tak die ik had gehouden voor de bunjin weggesnoeid..

feit is wel dat dit enkel de eerste vormgeving is.. deze mag de komende 5-10 jaren lekker groeien..
het enige wat ik in die periode ga doen is, van zodra de bescherming van de ellebogen mag, een lange shari aanbrengen over de hele lengte en dan daarna de levensader lekker laten aandikken..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by AlexW.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts