Onderwerp:

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43088

  • Tom81
  • Tom81's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 752
  • Ontvangen bedankjes 139

MaartenPan schreef : Ook geweest maar als ik die zelkova zien krijg ik daar bijna spijt van.!

je bent niet alleen.

Overigens maakte een zoekslagje naar draad er zijn meerdere aanbieders die tegen gunstiger prijzen draad aanbieden, maar in het kader nu we er toch zijn. ....Bij de potten stonden wel leuke aanbiedingen.

Dan Snipes ja? Vond de boom van tonnie Jansen ook fraai!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43089

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932

MaartenPan schreef : Ook geweest vandaag, het was wel keihard inhouden om geen boompjes te kopen. Alleen draad en een concaaftang gekocht vandaag, maar als ik die zelkova zien krijg ik daar bijna spijt van..
Dan Snipes heeft gewonnen overigens. Erg mooi boompje!

en dan te bedenken dat ik wel 28 euro voor het zelkovaatje betaald heb :-))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43090

  • MaartenPan
  • MaartenPan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 443
  • Ontvangen bedankjes 88

Marco buijsman schreef :

MaartenPan schreef : Ook geweest vandaag, het was wel keihard inhouden om geen boompjes te kopen. Alleen draad en een concaaftang gekocht vandaag, maar als ik die zelkova zien krijg ik daar bijna spijt van..
Dan Snipes heeft gewonnen overigens. Erg mooi boompje!

en dan te bedenken dat ik wel 28 euro voor het zelkovaatje betaald heb :-))


Ik zag het op bonsaibook ja ;). Op zich wel veel geld voor zo'n miniboompje. Ik had m'n pa (die totaal geen verstand van bonsai heeft) meegenomen en die ging bijna achterover toen hij de prijskaartjes bekeek :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43091

  • Orlando
  • Orlando's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 392
  • Ontvangen bedankjes 138

Tom81 schreef :

Orlando schreef :
vond dat er nog genoeg mooi spul tussen stond, alleen niet in mijn prijs categorie :S


Ja dat bedoelde ik ook min of meer .... Ik zag een kerel paar jaar jonger dan ik een den van 600+ euro & rollen koperdraad aftikken. Leuk voor hem, maar verre in de buurt van mijn budget.


ben zelf bezig met een paar projectjes in een bos(met toestemming)duurt alleen wat langer

groet orlando

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43092

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932

MaartenPan schreef :

Marco buijsman schreef :

MaartenPan schreef : Ook geweest vandaag, het was wel keihard inhouden om geen boompjes te kopen. Alleen draad en een concaaftang gekocht vandaag, maar als ik die zelkova zien krijg ik daar bijna spijt van..
Dan Snipes heeft gewonnen overigens. Erg mooi boompje!

en dan te bedenken dat ik wel 28 euro voor het zelkovaatje betaald heb :-))


Ik zag het op bonsaibook ja ;). Op zich wel veel geld voor zo'n miniboompje. Ik had m'n pa (die totaal geen verstand van bonsai heeft) meegenomen en die ging bijna achterover toen hij de prijskaartjes bekeek :lol:

28 euro veel geld??? Grapje zeker?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Marco buijsman.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43093

  • MaartenPan
  • MaartenPan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 443
  • Ontvangen bedankjes 88
Ik zei niet dat het duur is, ik zei alleen dat het veel geld is ;)

Overigens, het is maar net wat je gewend bent en wat je portemonnee voor ruimte bevat. (Hier niks dus :silly: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43094

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

MaartenPan schreef : Ik zag het op bonsaibook ja ;). Op zich wel veel geld voor zo'n miniboompje. Ik had m'n pa (die totaal geen verstand van bonsai heeft) meegenomen en die ging bijna achterover toen hij de prijskaartjes bekeek :lol:


Psoonlijk vind ik ook dat de prijskaartjes bij Lodder fors zijn. Dus een verameling opbouwen kan dan erg kostbaar worden. Maar goed. wat doe je er aan. Ogen open houden en mensen bezoeken die te veel spul hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43100

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

Marco buijsman schreef : Ben d'r ook geweest en heb een leuke zelkova shohin voor weinig op de kop getikt. Meteen ff onder handen genomen. Hoogte is ong. 12 cm!


Meteen bedraad, verpot EN gesnoeid? Terwijl de boom naar een andere omgeving verplaatst is? Als dat maar goed gaat...
Ik heb zelf 3 boompjes gekocht, die laat ik zeker tot volgend jaar lente met rust.

Overigens vind ik de prijskaartjes bij Lodder ook stevig. Ik zou de originele prijs voor deze boompjes nooit betaald hebben.

Ik hoorde overigens dat het 's ochtends voor de opening een soort 'black friday' was? Mensen die onder de linten doorkropen om maar als eerste aan de beurt te komen? Ik was er pas na 14.00 u. Lekker rustig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Auk.

Eindejaars-sale 2015 /Lodder 8 jaren 5 maanden geleden #43109

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932

Auk schreef :

Marco buijsman schreef : Ben d'r ook geweest en heb een leuke zelkova shohin voor weinig op de kop getikt. Meteen ff onder handen genomen. Hoogte is ong. 12 cm!


Meteen bedraad, verpot EN gesnoeid? Terwijl de boom naar een andere omgeving verplaatst is? Als dat maar goed gaat...
Ik heb zelf 3 boompjes gekocht, die laat ik zeker tot volgend jaar lente met rust.

Overigens vind ik de prijskaartjes bij Lodder ook stevig. Ik zou de originele prijs voor deze boompjes nooit betaald hebben.

Ik hoorde overigens dat het 's ochtends voor de opening een soort 'black friday' was? Mensen die onder de linten doorkropen om maar als eerste aan de beurt te komen? Ik was er pas na 14.00 u. Lekker rustig.

ik begrijp wat je zegt... Het bedraden stelde niet zoveel voor, enkel maar wat lichte correcties... En mijn ervaring is dat zo'n boompje het wel aankan. Voorwaarde is wel dat hj vorstvrij moet blijven....
Het klopt inderdaad dat lodder best duur is, maar soms kom je toch wat leuks tegen, voor een mooi prijsje dit soort dagen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts