Onderwerp:

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67795

  • RoelKwantes
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik zal hem eens bellen aangezien ik nergens een e-mailadres van die beste man kan vinden op internet. De website www.studiokengai.nl ziet er ook heel obscuur uit en levert geen info. Heeft Gijs überhaupt (nog) wel een website?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67796

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932

RoelKwantes schreef : Ik zal hem eens bellen aangezien ik nergens een e-mailadres van die beste man kan vinden op internet. De website www.studiokengai.nl ziet er ook heel obscuur uit en levert geen info. Heeft Gijs überhaupt (nog) wel een website?

via Facebook kan toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67797

  • RoelKwantes
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0

Marco buijsman schreef : via Facebook kan toch?


Zit zelf niet op Facebook. Ennuh... een beller is sneller! Wauw, dat begint inmiddels wel echt een achterhaalde uitdrukking te worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67798

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54
Gijs is helaas moeten stoppen met de commerciële kant van bonsai omwille van gezondheid. Hij doet dit nog op zeer laag pitje en is vooral bezig met zijn privé bomen.

De eerste schaal heb ik ook van Gijs, deze ligt wat betreft verkoop op ca 65-70 euro. De prijs bij Gijs lag toen ook rond dat bedrag, volgens mij net boven de 70 euro.
De tweede schaal zou ik iets lager inSCHALEN (flauw...) rond de 45-50 euro. Deze was bij Gijs wellicht iets duurder.
De laatste is inderdaad van Peter Krebs. Op zijn site krijg je redelijk beeld van de waarde.

Je kunt het inderdaad ook aan Gijs vragen, op Facebook is hij wel actief. Mocht je ze niet verkopen, ik heb wel interesse. Laat me maar weten of je open staat voor een bod.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67799

  • RoelKwantes
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0

Co79 schreef : Gijs is helaas moeten stoppen met de commerciële kant van bonsai omwille van gezondheid. Hij doet dit nog op zeer laag pitje en is vooral bezig met zijn privé bomen.

De eerste schaal heb ik ook van Gijs, deze ligt wat betreft verkoop op ca 65-70 euro. De prijs bij Gijs lag toen ook rond dat bedrag, volgens mij net boven de 70 euro.
De tweede schaal zou ik iets lager inSCHALEN (flauw...) rond de 45-50 euro. Deze was bij Gijs wellicht iets duurder.
De laatste is inderdaad van Peter Krebs. Op zijn site krijg je redelijk beeld van de waarde.

Je kunt het inderdaad ook aan Gijs vragen, op Facebook is hij wel actief. Mocht je ze niet verkopen, ik heb wel interesse. Laat me maar weten of je open staat voor een bod.


Aha, dat verklaart een hoop! Ik heb Gijs gebeld en hij wilde me wel advies geven op basis van wat foto's. Behulpzaam toch? Ik wacht nu op zijn antwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarde bonsai schalen 6 jaren 10 maanden geleden #67801

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54
Top! Ik hoor het wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts