Onderwerp:

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71835

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4722
  • Ontvangen bedankjes 1166

leatherback schreef : Maar dit soort opmerkingen komen er de laatste tijd wel vaker op het forum. Elkaar afzeiken om niets. Daar heb ik weinig behoefte aan; Ik doe bonsai voor de lol, niet om elkaar het licht uit dwe ogen te nemen. Misschien moet ik gewoon de site maar even laten voor wat het is.


Dat zou ik heel jammer vinden, jelle.

Het is jammergenoeg niet alleen op het forum dat mensen elkaar afzeiken.
Wat zou het zijn? Jaloezie, onverdraagzaamheid, .... Ik weet het niet.

We leven maar 1 keer, laat ons er het beste van maken.

Dat er regels zijn van wat kan en mag met de bomen, soorten, bedrag van een boom maar toch niet omdat er iemand een dag te laat is. Dan had ik bij mijn loofbomenwedstrijdje maar weinig deelnemers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71836

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268

MarkFlorussen schreef : Zou het kunnen zijn dat het niet negatief was maar een beetje sarcastisch?


Dat was het ja. Wat maakt mij dat nu uit? Ik heb blijkbaar weer veel stof gemaakt!
En wat zouden we zijn zonder de kennis van LB?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71840

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Nelis schreef : Niet stoppen hier te komen he ik heb juist zeer veel geleerd van je dus. Voor mijn ben je echt een aanwinst voor dit forum!

Thx. Maar tussen aan de ene kant een golf van mallsai, en aan de andere kant de trend om elkaar af te zeiken is voor mij de lol er een beetje af hier. Ik kom tzt zeker wel weer eens kijken. Maar nu ff niet.

MarkFlorussen schreef : Zou het kunnen zijn dat het niet negatief was maar een beetje sarcastisch?

Het is niet alleen deze post, maar de hele trend van reageren de laatste tijd op het forum. Het was gezellig, maar het laatste half jaar wordt het weer zuur elkaar de hak zetten.

Tom Haest schreef : Het is jammergenoeg niet alleen op het forum dat mensen elkaar afzeiken.

Nope. Ik ben ook bij Bonsaibook gestopt vanwege dit soort dingen (Hoewel het daar nog een stap persoonlijker werd)

Jellevanlooy schreef : Dat was het ja. Wat maakt mij dat nu uit? Ik heb blijkbaar weer veel stof gemaakt!

Tsja. Misschien een keer eerst denken, dan schrijven.

Jellevanlooy schreef : En wat zouden we zijn zonder de kennis van LB?

En dit soort dingen zijn nu precies het soort opmerkingen waar ik geen zin in heb. Je maakt het makkelijk om even afstand te nemen.

- out-
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RoyVanBeek, dennisfranx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71841

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
@Jellevanlooy
je hebt vast veel kennis je laat je goed begelijden door je"leermeesters" en vraagt daar alles keurig aan bravo!

Echter hier op het forum zit je te zeiken en zeg je soms dat iets niet goed is waarna ik laatst nog vroeg of je inhoudelijk uit kunt leggen waarom dat precies is ik doel op het larix topic van lb en dan komt er geen reactie meer ...... beetje jammer

Je plaatst vaak negatieve comments, niet altijd ik heb ook wel positieve dingen gezien maar minder dan het negatieve wat je vaak veroorzaakt..
ik heb de indruk dat je dingen pas alleen goed vind als iemand les volgt bij een bekend persoon of de regels volgt die jij trouw overneemt van jouw lesgevers

Ik heb niet echt interesante starters staan en krijg ook weinig respons bij vragen of het gewoon delen vam dingen ik denk dat ik bonsai empire voorlopig ook maar even links laat liggen
Het ga jullie goed misschien tot ooit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71842

  • Gijs.A
  • Gijs.A's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 146
  • Ontvangen bedankjes 18
Jammer dat je het forum even links laat liggrn Dennis en LB. Jullie waren een van de weinigen die vaak op mijn poste reageerde. Hoop dat jullie weer terug komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71846

  • MarkFlorussen
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 45
  • Ontvangen bedankjes 5
Ik moet even vermelden dat ik het ook jammer vind als Dennis en Jelle(LB) het forum links laten liggen
Ik post zelden iets maar lees deste vaker en kon jullie mening zeker waarderen
Is het misschien een idee om de meningen waar je niks mee kan of negatief zijn gewoon naast je neer te leggen?
Grtz mark

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71847

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295
Buiten bonsai doe ik ook aan fotografie. Op de betere forums kan je enkel posten als je zelf een aantal keer binnen een bepaald format commentaar gegeven hebt op een foto ( bvb per 10 commentaren mag je zelf 1 foto posten) Dit heeft als grote voordeel dat iedereen commentaar krijgt op zijn/haar posts, commentaar dat niet on topic is komt ook niet voor omdat je binnen het format moet blijven ( bvb sterke punten- zwakke punten- techniek, ....). Je leert ook zelf beter kijken en becommentariëren.
We moeten ons er terdege van bewust zijn dat je iets leest zonder de nuance die we normaal gezien maken door lichaamstaal te "lezen". Communicatie is al moeilijk genoeg als je al je zintuigen kan gebruiken....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71850

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4722
  • Ontvangen bedankjes 1166

MarkFlorussen schreef : Ik moet even vermelden dat ik het ook jammer vind als Dennis en Jelle(LB) het forum links laten liggen
Ik post zelden iets maar lees deste vaker en kon jullie mening zeker waarderen
Is het misschien een idee om de meningen waar je niks mee kan of negatief zijn gewoon naast je neer te leggen?
Grtz mark


Mark, msh moet je eens meer wat posten?
Hoe meer zielen, hoe mee vreugd.
Ik hoor het dikwijls, mensen die meelezen, maar nooit iets posten. Eigenlijk vind ik dat jammer, maar ergens heb ik er ook begrip voor met de dingen die hier soms gebeuren.

Dus een warme oproep aan de meelezers, zet het nieuwe jaar in met een leuke post.
En ook aan jelle en dennis. Ik hoop dat we nog veel mogen lezen van jullie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71856

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932
Dennis, LB, ik vind eerlijk gezegd wel dat jullie je een beetje laten kennen hoor.... alsof er jullie gigantisch in de zeik worden genomen. Niet iedereen heeft dezelfde toon en humor... De een is nu eenmaal wat directer dan de andere en/of heeft een wat 'hardere' (lees: andere) humor. Om daarom dan maar weg te blijven? beetje zwakjes vind ik persoonlijk... @Dennis: hoe moet je nou met dit topic onderwerp? Dat regel jij toch?B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Een wedstrijdje mame 6 jaren 3 maanden geleden #71859

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939

Marco buijsman schreef : Dennis, LB, ik vind eerlijk gezegd wel dat jullie je een beetje laten kennen hoor.... alsof er jullie gigantisch in de zeik worden genomen. Niet iedereen heeft dezelfde toon en humor... De een is nu eenmaal wat directer dan de andere en/of heeft een wat 'hardere' (lees: andere) humor. Om daarom dan maar weg te blijven? beetje zwakjes vind ik persoonlijk... @Dennis: hoe moet je nou met dit topic onderwerp? Dat regel jij toch?B)


Het is niet zozeer dat ik in de zeik genomen word ofzo maar dat negatieve gedoe met de ondertoon dat bepaalde mensen die zichzelf schijnbaar beter dan een ander vinden stoort mij en dit is niet de eerste keer... en ook niet de eerste keer dat het geassocieerd word met humor of sarcasme en dat is het gewoon niet het is in mijn ogen eerder arogantie....
Plus feit dat er bijna tot geen sprake is van een beheer op dit forum zal dit zo blijven ook ben ik bang

Kwa de mame wedstrijd ik controleer alleen voor trap straks of alles klopt trap organiseert het en niet ik ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts