Onderwerp:

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29055

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
ik vraag 1500€ om je terras uit te breken, die druif weg te halen voor je, en dan je terras opnieuw aan te leggen.. een koopje.. en heb dit 2 jaar geleden in mijn eigen tuin ook gedaan..

MAAR LET OP!! haal ALLES van de druif eruit.. hier was een klein stuk wortel blijven zitten aan de kant van de buurman zijn tuin, en nu 2 jaar later komt er opnieuw een scheut piepen.. dus de druif is terug.. :/
Laast bewerkt: Post by AlexW.
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29072

  • Marbel
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0
Hier spreekt iemand die snapt waar het over gaat
Mogelijk is beperkt uit te graven mogelijk tot boom in pot dat vinden WIJ toch allemaal mooi

Maar ik zoek idd iemand die echt interessse heeft in een dergelijke boom en geengezever over het hoe en wat ....
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29073

  • Marbel
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat een gelul
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29074

  • Marbel
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0

AlexW schreef : ik vraag 1500€ om je terras uit te breken, die druif weg te halen voor je, en dan je terras opnieuw aan te leggen.. een koopje.. en heb dit 2 jaar geleden in mijn eigen tuin ook gedaan..

MAAR LET OP!! haal ALLES van de druif eruit.. hier was een klein stuk wortel blijven zitten aan de kant van de buurman zijn tuin, en nu 2 jaar later komt er opnieuw een scheut piepen.. dus de druif is terug.. :/


Wat een klets praat
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29075

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188

Marbel schreef :

AlexW schreef : ik vraag 1500€ om je terras uit te breken, die druif weg te halen voor je, en dan je terras opnieuw aan te leggen.. een koopje.. en heb dit 2 jaar geleden in mijn eigen tuin ook gedaan..

MAAR LET OP!! haal ALLES van de druif eruit.. hier was een klein stuk wortel blijven zitten aan de kant van de buurman zijn tuin, en nu 2 jaar later komt er opnieuw een scheut piepen.. dus de druif is terug.. :/


Wat een klets praat


ga je struik dan maar op een ander verkopen.. ik denk dat jij nog nooit een diep gewortelde druivenboom hebt uitgedaan…

veel plezier met je verkoop en met je terras.. maar niet komen wenen als binnen een paar jaar je druif weer vanonder je terras komt…


en als je niet beleefd kan blijven raad ik je meteen aan om weg te blijven… ipv mensen hun commentaar te bestempelen als kletspraat en gelul
jij komt hier, trouwens zonder je voor te stellen, enkel en alleen om je struik te verkopen..zonder foto of gelijk wat..
als mensen daar dan cynisch op reageren moet je je niet aangevallen voelen!
Laast bewerkt: Post by AlexW.
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29082

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

Marbel schreef : Maar ik zoek idd iemand die echt interessse heeft in een dergelijke boom en geen gezever over het hoe en wat ....


Dus als ik de druif op 30 cm. afzaag, een deel van je terras verwijder zodat ik zo veel mogelijk wortels kan meenemen en (alleen) de verkleinde druif meeneem, dan is dat geen probleem ?
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29083

  • Marbel
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat denk je zelf
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29084

  • Marbel
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0
Pffff
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29085

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

Marbel schreef : Wat denk je zelf


Ik heb geen flauw idee en blijkbaar ben je ook absoluut niet van plan ons ook maar iets wijzer te maken.

Om d'r een bonsai van te maken heb ik genoeg aan de eerste 30 cm.

Is het de linker? Dan is het vast OK om ook de electriciteitskabel uit te graven en het tafeltje te verwijderen zodat we bij de wortels kunnen ?
Laast bewerkt: Post by Auk.
Discussie gesloten.

Druif 10 jaren 3 maanden geleden #29087

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
eigenlijk zoekt hij iemand om gratis een boom te rooien zonder schade aan zijn terras en wil hij er nog geld voor krijgen ook..

terwijl hij bij een tuinier schade aan zijn terras zou hebben en kosten zou hebben voor het rooien..

DIT is waar het om draait!
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts