Onderwerp:

Larix a la Bjorholm 7 jaren 2 maanden geleden #60790

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718

Jellevanlooy schreef : Lekker eigenwijs doen marcel, wat kent bjorn er nu van... :silly:

Effe serieus... mss heeft hij gewoon de optie open gehouden om te zien welke het best past bij de evolutie van de boom?
Jij hebt nu deze keuze gemaakt die voor jou het beste past.


Ja ik ben eigenwijs maar ik neem zeker iets van anderen aan als ik de meerwaarde zie. En die zag ik in dit geval niet. Wat voor mij geen afbreuk doet aan de kwaliteit en het vakmanschap van Bjorn. De belangrijkste les die ik van de sessie met hem geleerd heb is dus dat ik op mijn eigen oordeel moet/mag vertrouwen. Volgens mij is dat ook wat iedere leraar/onderwijzer/meester wil bereiken. En er blijft altijd genoeg te leren over.

En ondanks dat ik de meerwaarde van de (tussen-)oplossing van Bjorn toen niet zag, kon ik er wel op voortborduren tot deze (tussen-)oplossing... Het gaat tenslotte om de reis en niet om het arriveren. Ik denk dat deze boom over twee jaar heel behoorlijk zal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Larix a la Bjorholm 7 jaren 2 maanden geleden #60793

  • Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 752
  • Ontvangen bedankjes 139
Marcel,

Mooie boom! Wat ik ook mooi vind is dat jij je eigen doel voor ogen hebt en daarnaast niet blind bent voor argumenten, top!

Maakt het ook meer 'jouw' boom. Dit gaat een mooie worden (al zijn de jins wat te naar mijn smaak, maar ben nog steeds jaloers zo gaaf).

Groet,
Tom
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Larix a la Bjorholm 7 jaren 2 maanden geleden #60794

  • KobusKoops
  • KobusKoops's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 594
  • Ontvangen bedankjes 133

marcellucas schreef :

Jellevanlooy schreef : Lekker eigenwijs doen marcel, wat kent bjorn er nu van... :silly:

Effe serieus... mss heeft hij gewoon de optie open gehouden om te zien welke het best past bij de evolutie van de boom?
Jij hebt nu deze keuze gemaakt die voor jou het beste past.


Ja ik ben eigenwijs maar ik neem zeker iets van anderen aan als ik de meerwaarde zie. En die zag ik in dit geval niet. Wat voor mij geen afbreuk doet aan de kwaliteit en het vakmanschap van Bjorn. De belangrijkste les die ik van de sessie met hem geleerd heb is dus dat ik op mijn eigen oordeel moet/mag vertrouwen. Volgens mij is dat ook wat iedere leraar/onderwijzer/meester wil bereiken. En er blijft altijd genoeg te leren over.

En ondanks dat ik de meerwaarde van de (tussen-)oplossing van Bjorn toen niet zag, kon ik er wel op voortborduren tot deze (tussen-)oplossing... Het gaat tenslotte om de reis en niet om het arriveren. Ik denk dat deze boom over twee jaar heel behoorlijk zal zijn.


Ben ik helemaal met je eens. Het gaat om de "reis" die met je boompje maakt. het werk eraan, het boompje zien groeien. Allemaal hartstikke leuk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts