Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50041

  • stevens
  • stevens's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 405
  • Ontvangen bedankjes 64
Tja oenes
Helaas is dit noodzakelijk want in het verleden heb ik al bomen verloren door vogels die in de potten begonnen te graven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50059

  • Oenes
  • Oenes's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 464
  • Ontvangen bedankjes 122
Ok duidelijk :) Dan zou ikhet ook zo doen!Maar nu zijn de vogels toch wel uitgenesteld?

groet,
oENES

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50063

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272
Ja, het gaas is wat jammer voor de uitstraling van de bomen want het is een heel mooie collectie, maar nood breekt wet. Je bent waarschijnlijk niet echt meer te vinden voor vogelen zeker? :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50117

  • stevens
  • stevens's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 405
  • Ontvangen bedankjes 64
Trap : Laat mij zeggen dat mij de roeping om ornitholoog te worden volledig is verloren is gegaan :P .

Oenes:nestelgedrag is niet het enige probleem ,blijkbaar denken sommige merels dat ze wormen in de potten vinden?
Ik heb er ooit eentje betrapt die aan het graven/woelen was in de pot.
Dus nu laat ik die lelijke draad er maar op want liever dat dan weer het risico nemen om een boom te verliezen.
Ik geef wel toe het is er overal wat rommelig op gehangen .
Als ik volgend voorjaar de tijd er voor heb ga ik eens proberen alles wat meer netjes van draad te voorzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by stevens.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50301

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Yup, ze gaan achter larven in de potten aan. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50307

  • hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 864
  • Ontvangen bedankjes 56
Tja het botst regelmatig met onze gevleugelde vriendjes en de boompjes.
Ik zou zeggen,zet in waar onze vogeltjes niet blij mee zijn: neem een tamme kalme huis of tuin kat.Probleem opgelost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50312

  • Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 752
  • Ontvangen bedankjes 139

hercules schreef : ......neem een tamme kalme huis of tuin kat.Probleem opgelost


Superidee!

Waarom ben ik daar zelf niet opgekomen! De interactie met m'n terriers zal ook fantastisch zijn, hopelijk kijken de buren mee! Probleem erbij :dry:


:woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50329

  • Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 752
  • Ontvangen bedankjes 139
Ontopic:

Wij hebben hier veel merels, roodborstjes, mussen het is namelijk een vrij bosrijke omgeving. Maar ik zie hen zelden of nooit in de potten rommelen. Hooguit de mussen die her en der een los takje voor nestbouw meenemen, maar het substraat laten ze veelal links liggen.

Groet,
Tom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50334

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Tom81 schreef : Wij hebben hier veel merels, roodborstjes, mussen het is namelijk een vrij bosrijke omgeving. Maar ik zie hen zelden of nooit in de potten rommelen. Hooguit de mussen die her en der een los takje voor nestbouw meenemen, maar het substraat laten ze veelal links liggen.


Waarmee mest je? Ik merk dat ik veel meer last heb als ik de kippendrollen hoog tegen de stam heb liggen ik veel meer problemen heb dan als ik vloeibaar uit een flesje giet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

enkele van mijn bomen/projecten in onywikkeling 7 jaren 11 maanden geleden #50354

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504
Bij gebruik van fertilizer cackes kan het voorkomen dat er onder de cackes maden zitten omdat vliegen hun eitjes op de mest gelegd hebben en dan gaan insect etende vogels daar op zoek naar en kunnen ze wel erg hevig alles omwroeten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts