In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

en zonnige dag voor een vriesweek 11 jaren 2 maanden geleden #16608

  • kevofski
  • kevofski's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 432
  • Ontvangen bedankjes 55
Prachtige close-up's man. Doe je dat met een standaard lens?

leatherback schreef :

dea schreef : Ai pijnlijk.
Vandaar in de winter altyd je bomen iets aan de drogere kant houden. Wel goed in de gaten houden, zodra t nodig is, bewateren. Als t vriest wordt er sowieso niks opgenomen.

Gelukkig heeft ie weinig/kleine wortels, dus ik denk dat ie t wel overleefd.


Dit was dus die plant die ik verpot had, en redelijk vochtig was. Maar ook anderen, welke al wel een week of 2 binnen stonden (En dus alleen gesmolten sneeuw op zich hadden zitten) vertoonden dit. De ijspunten lijken echt uit de kleikorrel te komen:




De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

en zonnige dag voor een vriesweek 11 jaren 2 maanden geleden #16618

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Prachtfoto's inderdaad!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

en zonnige dag voor een vriesweek 11 jaren 2 maanden geleden #16620

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Hm.. Ja. Met mijn standaardlens en een tussenring. Maar ik heb deze week een losse macro lens besteld waar ik mee aan de slag wil. Ik moet dan ook wel een keer een statief gaan gebruiken, want uit de hand zijn ze toch net niet scherp. Maar goed. Het was koud en het moest snel, zeg maar.

Na 8 jaar geleden mijn fotografie bedrijfje opgezegd te hebben, overweeg ik nu om weer wat in die hoek te gaan doen. Afgelopen weekend een eerste testje of ik niet bij diersport evenementen kon gaan fotograferen; Redelijk fiasco ( www.bio-vision.nl/pictures/ottenstein-feb-2013 ). Maar we komen wel weer in de buurt van handig en snel zijn met de camera ja :D

Oh.. Dus als je nog een voordelige fotograaf nodig hebt.. Op dit moment ben ik nog erg betaalbaar, omdat het toch weer even inkomen is em dus een beetje moet rommelen en proberen, met als gevolg het gerommel op bovenstaande link. Ik zie klussen nu vooral om een portfolio te opbouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by leatherback.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts