In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Ligistur 10 jaren 11 maanden geleden #19658

  • Niels88
  • Niels88's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 320
  • Ontvangen bedankjes 7
op deze site kun je eventueel wat mest kopen heb het zelf ook en dan lente zomer en herfst mest deze hebben verschilende pkn waardes deze staan voor de bloei en winterhard te maken miss even googlen leer je al veel van...ben zelf nu denk ook 2maanden geleden begonnen met bonsai en toen wist ik nog 0 haha maar die boompjes hebben me altijd al geintresseerdt en als iets je intresseert wil je er ook voor gaan toch ;)

verder heb ik ook een ulmus klein beetje met het zelfde probleem als jou kocht deze bij lodder en deze stond op de binnen afdeling en ik plaatste deze naar een week ergens in me achtertuin en toen gingen de bladeren ook achter uit, toen plaatste ik me boom overdags buiten uit de zon maar wel belicht en savonds binnen omdat er toen nog nachtvorst was dit heb ik week gedaan en heb er zomer mest opgestrooid en hij is nu weer vollop blad bij aan het maken gaat echt als een speer ik zie verschil met de dag.
toen ik hem kocht was me boompje ook vollop blad aan het maken en toen ik hem thuis had staan werd het minder en minder en toen helemaal niets meer en me blad ging slap hangen en er zaten een paar gele tussen tot dat ik had gedaan wat ik hierboven vertel en hijs weer vollop in de bloei...

succes
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bonsainewbie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren