In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Nieuwe en allereerste Bonsai in de collectie!! 10 jaren 10 maanden geleden #21124

  • TownyBE
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi iedereen,

ben nieuw hier en heb juist van men ouders, ben wonende te België, een Bonsai boompje gekregen die ze aangekocht hadden in Amsterdam en meegebracht hadden.

Ik wou hier wat info opslagen van wat voor soort Bonsai het nu net is en tips over hoe dat ik deze best kan snoeien?

Ik ben een leek op ditgebeid en heb al vele artikels online gelezen maar wou hier toch ook eens even informeren.

Alvast een foto van het boompje, weet ook totaal niet of het een goede beginnerssoort is of niet!!

Alle tips van welke vorm aan te nemen of welke takken juist te snoeien zijn welkom.

Zou graag in deze hobby verder gaan, er is iets in Bonsai dat mij tot rust brengt als je eraan bezig bent!! :D

Alvast bedankt

Mvg TownyBE :cheer:

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe en allereerste Bonsai in de collectie!! 10 jaren 10 maanden geleden #21126

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901
het is een ulmus, dus lees eerst de info pagina hier over de ulmus en kom dan verder vragen.

oja, en welcome on board !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren