In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Beginner in de Bonsai. 10 jaren 6 maanden geleden #25999

  • Qoritanx
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo,

Ik ben nieuw in de wereld van bonsai, en heb dus vandaag mijn eerste starterset voor bonsai gekregen. Het gaat om de volgende set klik hier . Ik zou eigenlijk graag willen weten hoe ik nu hiermee begin, ik hebnu dus deze set, maar is er een website of duidelijke handleiding voor het potten van deze bonsai en knippen enz.? Voor een beginner is dat wat lastig :P

Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Beginner in de Bonsai. 10 jaren 6 maanden geleden #26003

  • Sourc3
  • Sourc3's Profielfoto
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Beginner in de Bonsai. 10 jaren 6 maanden geleden #26004

  • Qoritanx
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Maar voor de echte beginner, is er een soort uitleg over hoe je het voor het eerst in de pot moet doen? :P Ik weet bijvoorbeeld niet precies hoe die gaasjes enz. erin moeten, ik heb er al over gelezen, maar zou graag een complete uitleg hebben.. toch bedankt :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Beginner in de Bonsai. 10 jaren 6 maanden geleden #26006

  • megabon
  • megabon's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 417
  • Ontvangen bedankjes 73
het verpotten zou je pas na de winter moeten doen
die gaasjes dienen om de kleikorrels (akadama) niet weg te spoelen bij het water geven