Weet je Jelle,ik heb respect voor je en natuurlijk wil ik twee takken verwijderen m aar het is best een leuk ding.Er zijn een paar foto,s niet goed gegaan daar zag je de hele boom op.DE stam is 25 cm en 3 cm breed.Zeg je nu dat ik er maar een katapolt van moet maken? Waarom zeg je dat?
Ja maar Dennis een sering heeft toch wat rondere blaadjes?
Heb kort wat gevraagd een tijd geleden men kwam er niet uit.Maar als jij al die niewe takken met bladeren ziet,de bladeren zijn lagwerpig. Ik laat hem staan om de taa
kkw
en dikker te laten worden.
Ik denk later twee takken verwijderen?
Ps Jelle ,ik ben wel benieuwd naar jouw boompjes in woordihg .En ik weet dat jij je hobby geweldig vind.Dus sorry dat ik mij gister wat anders moest uitdrukken.Plaats is een foto het voelt best goed om een hart onder de riem te krijgen..Veel plezier en sukses met je boompjes
Ik zou er niet te veel meer vanaf halen. De stam heeft wat kronkels. Blad is mij onbekend. Hoogstwaarschijnlijk is het dan ook een cultuurplant, een plant die uit een tuincentra gehaald is, en in onze regionen niet van nature voorkomt. Geen sering, lijkt me zo. Ik dacht nog aan vibirnum, maar dat is ook weer net iets anders. Geen idee.