Hallo iedereen ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben met tym als bonsai en misch enkele foto's willen delen ik ben nog een totale leek maar heb toch al iets moois gecreëerd vind ik zelf potje zelf gemaakt met cement grts.
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Ok deze is van vorige zomer uit zaadjes hij heeft de winter wel al overleefd dus we zien wel he ik heb nog een lange weg te gaan binnekort eens rondzien voor workshops en dergelijke alvast bedankt
Ik heb hem vorig jaar gewoon laten groeien en ben me dit jaar aan het richten op backbudding. Ik wil graag dat er loof onderin de takken komt zodat het niet alleen een kroon van loof is. Als er loof onderin zit dan wil ik hem gaan marcotteren om er een kabudachi of iets dergelijks van te krijgen. Gaat waarschijnlijk nog wel een aantal jaren duren maar ik hoop dat het dan wat is. Hoe ie nu is kan ik er niet zoveel mee maar het is een leuk projectje wat ook nog iets bruikbaars teruggeeft .
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Timothynijns