In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

wat doe ik fout? 5 jaren 3 maanden geleden #78188

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

BPost schreef : Ik denk dat je een foute link geplaatst hebt. HIer komt ik alleen op een inlogpagina.

De link werkt wel maar je moet je daar net zoals hier even registreren.[/quote]

Beetje nutteloze actie, mensen verwijzen naar een site die geen inhoud heeft tenzij je je registreerd. Dat is NIET zoals hier voor de duidelijkheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

wat doe ik fout? 5 jaren 3 maanden geleden #78189

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4722
  • Ontvangen bedankjes 1166

BPost schreef :

Tom Haest schreef :

BPost schreef :

Tom Haest schreef :

BPost schreef : Graag wat meer informatie zoals; om welke soort gaat het, staat hij boven een verwarming en een goede scherpe foto plaatsen zou ook helpen.

P.S. Hier vind je ook goede informatie bonsai.forum2go.nl/bonsai-nl-mallsai-informatie-f10.html


Ah, dat forum.
Was dat niet gestopt door te weinig leden?

Raar dat je op het ene forum reclame komt maken voor een ander.



Mijn doel was niet om reclame of wat dan ook te maken maar om inhoudelijk op het gevraagde in te gaan. Dit moet als volwassenen onder elkaar toch kunnen, kom op zeg. b.d.w. er staan daar echt een paar leerzame artikelen betreffende "Mallsai"


Da zou ik niet weten.
Wat ik wel weet is dat je er als beginners best niet teveel zegt en oplet wat je koopt van soort, want dan krijg je vanalles naar je kop.

Zou ook kunnen dat je toen net zoals zovele beginners wat slecht tegen kritiek kon. Heeft kennelijk wel veel indruk gemaakt omdat je er nu nog zo zuur over bent. Maar laten we het bij dit onderwerp laten, lijkt me veel zinvoller dan oude koeien uit de sloot halen.


Ik kan zeker tegen kritiek, niet tegen onnozele opmerkingen van mensen die zich wegsteken achter hun forum of column en dan beginners gaan afkraken omdat ze een yamadori den kopen.

Maar inderdaad, genoeg daarover. Die mensen moeten ook wat te doen hebben op hun ouwe dag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

wat doe ik fout? 5 jaren 3 maanden geleden #78190

  • Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1163
  • Ontvangen bedankjes 415
@matthew_phoenix: Lees tussen alle berichten door toch maar datgene wat over je boom gaat.
Discussies die langs de vraag heen schieten komen wel eens op een forum voor, (en zijn soms zinvol).
Dus een foto graag en stel gerust je vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

wat doe ik fout? 5 jaren 3 maanden geleden #78192

  • BPost
  • BPost's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14
Een excuusje aan de topic-starter van mijn kant is denk ik wel even op zijn plaats. Ik had even over het hooft gezien dat je je moet registreren bij de link die ik gaf. Erg jammer vind ik het van de reacties die het bij sommigen oproept. Kansloos is het om een slechte ervaring elders hier te ventileren en dan ook nog gaan roepen dat senioren maar onnozele opmerkingen plaatsen om maar wat te doen te hebben. Daarmee laat je toch wel heel duidelijk zien uit welk hout je gesneden bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by BPost.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts