In deze categorie kun je om hulp vragen wanneer je onzeker bent over de verzorging van je Bonsai, of de identificatie van je boom.

Let op: lees de sticky post alvorens te posten!

Onderwerp:

Waarvoor dient de code die op mijn factuur verschijnt? 4 jaren 3 maanden geleden #83344

  • rollingstonedev
  • rollingstonedev's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik kocht het e-boek "De bonsai beginners gids" en kreeg een factuur met daarop een code: "#8E0XLDGN****". Waarvoor dient deze code? Ik kan het boek toch gewoon openen als PDF bestand? Ik dacht dat het de "sleutel" was om het e-boek te openen, maar niet zo dus.
Discussie gesloten.

Waarvoor dient de code die op mijn factuur verschijnt? 4 jaren 3 maanden geleden #83346

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932
Geen idee, maar t lijkt niet niet zo handig om codes openbaar neer te zetten..
Discussie gesloten.

Waarvoor dient de code die op mijn factuur verschijnt? 4 jaren 3 maanden geleden #83352

  • rorror
  • rorror's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1125
  • Ontvangen bedankjes 307
Volgens mij is het de productcode/artikelcode of iets dergelijks.
Als ik de E-book aanklik op de website zonder te kopen, dan zie ik bovenstaande code ook staan, eindigend op **CG
Discussie gesloten.

Waarvoor dient de code die op mijn factuur verschijnt? 4 jaren 3 maanden geleden #83403

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377

rollingstonedev schreef : Ik kocht het e-boek "De bonsai beginners gids" en kreeg een factuur met daarop een code: "#8E0XLDGN****". Waarvoor dient deze code? Ik kan het boek toch gewoon openen als PDF bestand? Ik dacht dat het de "sleutel" was om het e-boek te openen, maar niet zo dus.


Het is inderdaad je factuurnummer. Heb je de PDF al gedownload? Mocht je vragen hebben, gebruik voor dit soort zaken dan even ons contactformulier zodat je direct geholpen kan worden.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren