Onderwerp:

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78712

  • PeterVanC
  • PeterVanC's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 573
  • Ontvangen bedankjes 112
Ja Tom dat klopt , maar het blijft Bonsai, en we (Ik) probeer opbouwend te zijn , met respect voor elkaar , maar soms moeten de dingen ook gezegd worden als ze zijn , als het niet werkt en je begint je te irriteren aan bepaalde uitspraken of personen moet je dat op een gegeven moment ook gewoon durven zeggen. Ik was hier een tijdje niet actief, en begon nu terug meer te lezen, maar sorry ik zeg het zoals het is ik dacht dat Hercules terug opt forum was, en die discussie hebben we al gevoerd, mvg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78715

  • BPost
  • BPost's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14

DidierDeblaere schreef : Het is niet van mijn gewoonte in te gaan op diverse discussies, maar wilde toch effe iets kwijt over dat Forum.

BPost schreef : Voor wie op zoek is naar een forum zonder gezever en gezeur kan ik bonsai.forum2go.nl/ aanbevelen. Toegegeven er gebeurd daar nog niet al te veel, het is daar nog maar in opbouw maar de intenties daar zijn veel belovend.

Naar aanleiding van een discussie hier op het forum, heel lang geleden, ik heb dat forum eens bezocht, uit nieuwsgierigheid. Ik heb me op 27 feb. 2018 18:25 netjes aangemeld, alles ingevuld wat gevraagd werd, geen fake-naam gebruikt. Ik kreeg een e-mail die me volgende vertelde:

Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een e-mail op het moment dat dit gebeurd is.

Ondertussen zijn we, als ik goed kan tellen, 11 maanden verder. Ik kan nog altijd niet inloggen omdat mijn account niet actief is. Hoezo weet ik dat? Ik heb onlangs, naar aanleiding van de laatste hevige discussie, nogmaals geregistreerd met zelfde e-mailadres en kreeg volgende melding:

Sorry, maar dit e-mailadres wordt al gebruikt door een gebruiker. Sorry, maar deze gebruikersnaam is reeds in gebruik.

Ofwel hebben diene admin en/of zijn mods het enorm druk, ofwel moeten ze mij daar niet en ben ik niet welkom.
Nu ja, 'k denk nie dat ik iets zal missen. :)


Ik heb me er half dec. j.l. geregistreerd en dat ging probleemloos, binnen een paar uur was mijn account geactiveerd. Stuur ze anders even een mailtje, hun adres staat op de site, werkt misschien beter dan hier je beklag te doen. Heb er onlangs nog een mailwisseling mee gehad en ik moet zeggen dat ze daar open, correct, vriendelijk en zeer meedenkend zijn. Maar ik heb inmiddels wel begrepen dat er een paar mensen wat moeite hebben met die site, maar dan denk ik maar dat een verhaal altijd twee kanten heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78719

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Ik ben er ook aangemeld. 1 keertje gaan kijken... meest nutteloze forum ever.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78720

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Jellevanlooy schreef : Ik ben er ook aangemeld. 1 keertje gaan kijken... meest nutteloze forum ever.

Had niets anders verwacht.
Als je de inhoud van het forum achter een wachtwoord verstopt heb je iets om te verbergen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78721

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2411
  • Ontvangen bedankjes 932

leatherback schreef :

Jellevanlooy schreef : Ik ben er ook aangemeld. 1 keertje gaan kijken... meest nutteloze forum ever.

Had niets anders verwacht.
Als je de inhoud van het forum achter een wachtwoord verstopt heb je iets om te verbergen.

Maar dat kan ook in positieve zin zijn LB..;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78722

  • DDD
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 39
  • Ontvangen bedankjes 2
kan er niet registreren ,en als ik de eerste opmerking daar las op het forum index was mijn zin al over.... word iederdaad een spelletje van gemaakt met de verwijzing naar rancuneuse personen..... als je zo al een groep gaat starten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78725

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Marco buijsman schreef :

leatherback schreef :

Jellevanlooy schreef : Ik ben er ook aangemeld. 1 keertje gaan kijken... meest nutteloze forum ever.

Had niets anders verwacht.
Als je de inhoud van het forum achter een wachtwoord verstopt heb je iets om te verbergen.

Maar dat kan ook in positieve zin zijn LB..;)


Daar heb je helemaal gelijk in!

DDD schreef : kan er niet registreren ,en als ik de eerste opmerking daar las op het forum index was mijn zin al over.... word iederdaad een spelletje van gemaakt met de verwijzing naar rancuneuse personen..... als je zo al een groep gaat starten....


Dat maakte me toch even nieuwsgierig. En wow, idd. Belangrijk nieus is de discussie op bonsaiempire forums? Heel bijzonder. Ik zou verwachten dat je als op zichzelf staand forum niet in hoeft te gaan over een discussiedraadje op een ander forum. En al helemaal niet formeel vanuit het forum zelf. Ik begin me echt af te vragen wie of wat er achter dat forum zitten, en waarom ze niet gewoon hier actief zijn om over bonsai te praten. Want wat maakt het platform nou in vredesnaam uit. Nederland is zo groot niet, zeg maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78726

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Vreemd, kan mijn bericht niet aanpassen.

Wat ik wou toevoegen, is dat me dat ook bevreemd over de bonsaicolums. Je krijgt het idee dat die opgericht zijn om te praten over dit forum en de mensen die hier actief zijn. Ik krijg een beetje het gevoel op een schoolplein van de basisschool rond te lopen met alle kliekjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78727

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Normaal gesproken zou ik hier nu zeggen 'graag terug on-topic' maar aangezien dit topic wat breed is; 'graag terug ongeveer on-topic'?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het discussie draadje 5 jaren 2 maanden geleden #78728

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163
Er is inderdaad al een hele tijd een spelletje bezig om dit forum in een slecht daglicht te plaatsen door dat groepje dat zich wegsteekt achter een column.
Ik heb de personen van het column eens gevraagd om 10 artikels te schrijven waar geen verwijzing inzit hoe slecht het hier is maar een echte meerwaarde zijn voor bonsailiefhebbers.
Het lukt met moeite om er 2 na elkaar te vinden.
Maar ze kunnen het toch niet laten om hier te komen meelezen. :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts