Onderwerp:

Aliexpress zaadjes 4 jaren 9 maanden geleden #81423

  • Hupluni1994
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 13
  • Ontvangen bedankjes 0
Goeden dag zoals als jullie zien ben ik best nieuw hier op 't forum en zo ook in de bonsai.

Ben zeeman van beroep dus tijd om ze te laten groeien heb ik zeer zeker wel en iemand op 't thuis front die ze af en toe 'n beetje water geeft

Zoals de titel al beschrijft heb ik de zaden van aliexpress/wish dus het is nog maar afwachten wat het word

Hier onder de zaadjes na 2 weken
(heb ze in een balkon planten bak gezet met bonsai grond bewaterd en krimp folie er over heen zodat het zichzelf vochtig houd)


En 'n Braziliaanse regen boom die al 'n maand of 2 oud is (ook van wish) moest eigenlijk een Japanse kersen worden



Met Vriendelijke groet,

Marten

P. 's
weet niet of dit 't juiste forum plaats is om 'n soort van maandelijks progressie rapport bij te houden indien dit niet zo is zou het evt verplaats kunnen worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Aliexpress zaadjes 4 jaren 9 maanden geleden #81424

  • Hupluni1994
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 13
  • Ontvangen bedankjes 0
Aangezien de foto's niet upgeload zijn hier nogmaals

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Aliexpress zaadjes 4 jaren 9 maanden geleden #81425

  • rorror
  • rorror's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1125
  • Ontvangen bedankjes 307