Onderwerp:

Juniperus chinensis online kopen 4 jaren 1 week geleden #84805

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4722
  • Ontvangen bedankjes 1165

rubenscheer schreef : Hoi Bonobonsai, wat gaaf zeg. Mooi gestuurd ook met het draad. Waar heb je deze vandaan?


Ik weet niet van waar je bent, maar na de maatregelen zou ik eens in een bonsaizaak gaan kijken. Soms vind je daar voor een schappelijke prijs iets dat al meer de moeite is dan een plantje van een pink dik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperus chinensis online kopen 4 jaren 1 week geleden #84810

  • Bonobonsai
  • Bonobonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 134
  • Ontvangen bedankjes 10
Tom. H

Ik ben nog geen expert in bonsai maar dit was een gewone juniperus plant uit een tuincentra waarvan ik de gezondheid niet ken.. Ik heb eerst de basis gevormd en die toef zal wel nog gevormd worden.. Alles met zijn tijd.. Is er mij geleerd geweest. Zo lang ik hem verzorg zal het loof niet weglopen hoor. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperus chinensis online kopen 4 jaren 1 week geleden #84812

  • Bonobonsai
  • Bonobonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 134
  • Ontvangen bedankjes 10

BenBonsai66 schreef : Deze groeien langzaam of niet ?
Heb er 3 maanden geleden 1 gekocht bij het tuincentrum maar zie echt nog geen verschil.
En standplaats in volle zon denk ik ? alleen bewateren niet zeker van.


Ik heb deze van februari, gekocht en bedraad en nu sinds kort bemest.. Ik geef hem lekker veel zon.. En bewateren? Ik kijk eens naar het substraat en de akadama of het nog wat vochtig is en geef zo elke dag wat water en benevel het loof, jeneverbessen houden daarvan.. Maar de wortels mogen wel niet continue nat staan
: Hij maakt overal nieuwe knoppen aan dus doet het goed.. Ik wacht nog tot eind deze zomer voor ik hem ook in het loof bedraad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren