Onderwerp:

Eerste project 3 jaren 9 maanden geleden #86689

  • Cornelius
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 6
  • Ontvangen bedankjes 0
Gisteren 4 boompjes aangeschaft voor mijn eerste project. Ik heb geen ervaring en weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vragen. Behalve dan of dit een goed tijdstip is om met het project te beginnen. Wat kan ik het eerst aanpakken?

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eerste project 3 jaren 9 maanden geleden #86690

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295
.... jezelf: lees / studeer je eerst in in het onderwerp. Zoek een club/vereniging, kijk op YouTube of bekijk de online lessen van dit forum.Het is nu sowieso niet het moment om iets te doen aan je boompjes, ze zien er trouwens allemaal heel jong uit, mogen dus nog nog een paar jaar de volle grond in. Bijkomend weten wij niet hoe je algemene plantkennis is, maw of je groene vingers hebt of niet.
Hoogstwaarschijnlijk niet wat je wilde horen, maar gezegd met de beste bedoeling om je planten in leven te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cornelius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eerste project 3 jaren 9 maanden geleden #86696

  • Cornelius
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 6
  • Ontvangen bedankjes 0
Ah dus het is zaak oudere bomen te gebruiken. Wanneer is dan wel het moment om iets aan een boom te doen? Ik heb gelezen dat verpotten het best in het vroege voorjaar gedaan wordt. Maar hoe zit dat met bedraden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Eerste project 3 jaren 9 maanden geleden #86698

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713