Onderwerp:

zijn de cursussen het waard? 1 jaar 10 maanden geleden #94931

  • stef wal
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0
Misschien een rare vraag maar zijn de cursussen van bonsai empire een goeie start om een goeie bonsai kweker te worden?
Daarmee wil ik infeite vragen of je na de cursussen alle informatie hebt om na verschillende jaren zelfstudie voldoende te ontwikkelen als bonsai maker.
Of is het beter om hands on cursussen te volgen en zo meer een in depth ervaring te krijgen? Online is prima maar daar zit natuurlijk geen ervaring in voor de cursist. Als ik bijvoorbeeld fouten maak, is er niemand om me te zeggen, dat is verkeerd.

Zijn er hier mensen die de online cursus gevolgd hebben? Want ik ben echt wel van plan om lessen te volgen maar weet nog niet precies hoe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

zijn de cursussen het waard? 1 jaar 10 maanden geleden #94944

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Dag Stef! Online cursussen zijn zeker geen vervanging van offline cursussen - no doubt about it. Maar je leert wel van experts die je niet zomaar te pakken krijgt, betaald een stuk minder, en kan het als naslagwerk levenslang nog erbij pakken. Kortom, het heeft voor en nadelen.

Tip; bekijk de gratis previews, dan krijg je een goed beeld van hoe een online cursus werkt en welke past bij wat je wilt leren:
www.bonsaiempire.nl/cursussen/beginners-cursus
www.bonsaiempire.nl/cursussen/gevorderde-cursus
De volgende gebruiker (s) zei dank u: stef wal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

zijn de cursussen het waard? 1 jaar 10 maanden geleden #94945

  • stef wal
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik hoef geen preview te zien, ik heb al enkele youtube video's gezien en ik ben er van overtuigd dat de cursussen heel goed zijn. (zal me zelfs binnenkort inschrijven). Maar mijn vraag is wel beantwoord. Het is geen offline cursus. In ieder geval, ik zal het ermee moeten doen want ik heb niet de mogelijkheid om een offline cursus te volgen.
Bedankt voor de info.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts