Onderwerp:

Re: Karma.... 12 jaren 3 maanden geleden #6166

  • Tiger313
  • Tiger313's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 351
  • Ontvangen bedankjes 59
Ik denk maar zo, als iemand iets post waar ik specifiek wat aan heb, krijgt 'ie van mij een pLussie. Minnetjes gaan naar mensen die zich respectloos gedragen. En gelukkig gebeurt dat laatste bijna nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Karma.... 12 jaren 3 maanden geleden #6176

  • crataegus
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 142
  • Ontvangen bedankjes 4

leatherback schreef : Lol,

Blijkbaar vind iemand mijn bijdragen op het forum niets.. Ben nu van 13 naar 7 gegaan in een paar dagen.
Ik blijf erbij: Kan nuttig zijn maar dan is het handig om de waarderingen bij de individuele antwoorden bij te houden. Zo kan je zien waar mensen het wel of niet mee eens zijn. Nu is het meer een populariteitswedstrijd.


het is en blijft per definitie natuurlijk iets subjectief he, zelfs al zou je dit soort 'gebruiksgeschiedenis' bijhouden. Voor de rest krijgt internet bij mij een bepaald plekje, maar meer ook niet. Leuk om op topic iets te kunnen lezen wat je verrijkt, of zelfs iets kunnen bijbrengen dat nieuw of leuk is voor een ander. Voor mij houdt het daar op. Of ik nu +100 of -100 sta, zolang ik vrede heb met mijzelf en m'n eigen toevoegingen, je kunt toch nooit vat hebben op hoe een ander iets interpreteert. Een min kan een plus zijn voor een ander, dus het is volledig aan jezelf om te zien hoeveel waarde je hecht aan zo'n score. Ik zit er niet mee, of ik nu + of - heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Karma.... 12 jaren 3 maanden geleden #6258

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

crataegus schreef : het is en blijft per definitie natuurlijk iets subjectief he, zelfs al zou je dit soort 'gebruiksgeschiedenis' bijhouden. Voor de rest krijgt internet bij mij een bepaald plekje, maar meer ook niet. Leuk om op topic iets te kunnen lezen wat je verrijkt, of zelfs iets kunnen bijbrengen dat nieuw of leuk is voor een ander. Voor mij houdt het daar op. Of ik nu +100 of -100 sta, zolang ik vrede heb met mijzelf en m'n eigen toevoegingen, je kunt toch nooit vat hebben op hoe een ander iets interpreteert. Een min kan een plus zijn voor een ander, dus het is volledig aan jezelf om te zien hoeveel waarde je hecht aan zo'n score. Ik zit er niet mee, of ik nu + of - heb.


Het is absoluut subjectief, en uiteindelijk de lol van de hobbie het kweken en leren kweken van de mooiste bomen.. Aan de andere kant: Het is fijn om te weten welke antwoorden vooral negatief worden beoordeelt: Dat zijn blijkbaar punten waar andere meningen bestaan. Dat kan een kans bieden om wat te leren door je specifiek daarin te verdiepen. Tevens geeft het andere minder ervaren bezoekers van de site inzicht in welke antwoorden wel en welke niet overtuigend correct zijn.

Maar uiteraard. Als iemand als een klein kind op de site zit en je antwoord meermaals naar beneden zit te drukken bv omdat ze een persoonlijk probleem hebben, heb je zelf en ook andere gebruikers ook niets aan de waardering van antwoorden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts