Onderwerp:

vakantie 9 jaren 9 maanden geleden #34021

  • Hanskoi
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 12
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb vorig jaar een druppelsysteem van een bekend merk voor tuingereedschap via marktplaats gekocht ( in delen ) en ik moet zeggen, dat werkt perfect. Tijdklok van hetzelfde merk erop en als we op vakantie zijn wordt er 2x per dag gedruppeld.
Vorig jaar, na onze vakantie, stonden alle bomen er fantastisch bij.
Ik heb ook een zwenksproeier van het systeem erbij en daar gaan alle accentplantjes onder.
Kortom, zorgeloos op vakantie !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

vakantie 9 jaren 9 maanden geleden #34044

  • cetinel
  • cetinel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1600
  • Ontvangen bedankjes 118
und was kostett das??
o via marktplaats,dus tweedehands dus dan zal de prijs wel meevallen denk ik,handig als je op zoiets stuit,ik veronderstel dat een nieuw sysreem daarvan wel redelijk duur zal zijn?
klinkt wel heel handig moet ik zeggen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

vakantie 9 jaren 9 maanden geleden #34045

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

vakantie 9 jaren 9 maanden geleden #34076

  • marcenlily
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 6
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ben goed 3 weken weggeweest, en heb voor het bewateren gebruik gemaakt van het Blumat druppelsysteem met vochtgevoelige automatische kleppen, dewelke in de grond worden gestoken. 1 druppelaar voor de kleine potten en 2 voor de grotere, alles verbonden met een hoofdslang een via een speciaal koppelstuk op een plastik vat aangesloten dat met regenwater gevuld was, en hoger geplaatst dan de bomen.
Voor je vertrekt moet je het systeem een goede week afstellen, en klaar is kees.
Natuurlijk blijven de bomen dan gelijkmatig vochtig, maar het is mijns inziens een goed alternatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren