Onderwerp:

Esdoorn 5 jaren 9 maanden geleden #75036

  • RubenvanAken
  • RubenvanAken's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 0
Goeie dag,

Ik ben echt een beginner en heb nog geen boom maar ben me al wel al een twee jaar aan het inlezen/kijken.

Ik heb een (heel) klein esdoorntje welke ik aan het opkweken ben vanaf het zaadje. Hij gaat nu zijn tweede zomer in en mijn bedoeling is om hem op te kweken tot ongeveer 40 cm. De laatste paar dagen gaan echter de blaadjes wat hangen. Ik ben opzoek naar advies hie ik hem het beste kan verzorgen, ik kan op het internet niks vinden over esdoorns van die leeftijd. Hij heeft altijd buiten gestaan en is nu ongeveer 20 cm waarvan iets meer dan de helft verhout.

Bij voorbaad dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by RubenvanAken.

Esdoorn 5 jaren 9 maanden geleden #75037

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
Welkom op t forum
Goed dat je eerst wat verdiept in de stof !
Hangende blaadjes kan duiden op vocht te kort
kun je een foto van je zaailing plaatsen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Esdoorn 5 jaren 9 maanden geleden #75039

  • RubenvanAken
  • RubenvanAken's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 0
Had ik geprobeerd maar dat wilde niet goed via de telefoon. Ik waag nog een poging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Esdoorn 5 jaren 9 maanden geleden #75040

  • RubenvanAken
  • RubenvanAken's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 0


Zo staat hij er nu bij.



Dit is ongeveer 1,5 weken geleden.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.