Onderwerp:

Bonsaishop.nl, missen jullie niet iets? 11 jaren 10 maanden geleden #10455

  • Arjen
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 109
  • Ontvangen bedankjes 4
Toen ik gisteren mijn bestelling van Bonsaishop.nl binnen had gekregen en enthousiast begonnen was met uitpakken, schrok ik even van het gene dat op de onderstaande foto staat.

Is er misschien een schaal gevallen tijdens het inpakken? :P Zonde hoor...
Toevallig wilde ik eerst een schaal bestellen in dezelfde kleur, vandaar dat ik even schrok :P
Stuur de volgende keer de andere stukjes ook even mee, dan kan ik hem misschien nog in elkaar lijmen :P

Maar even zonder gekheid, mocht dit het enige stukje zijn wat af is gebroken dan ben ik best bereid dit stukje toe te sturen met brievenbus post.

Verder moet ik zeggen dat de bestelling weer erg netjes is verzonden!
Alles was netjes verpakt in karton, en zelfs de bijbehorende onder schalen waren apart verpakt in karton.
Het was nog een redelijk grote bestelling ook, alle ruimte was netjes opgevuld met stukken papier en dus een stukje schaal :P

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Re: Bonsaishop.nl, missen jullie niet iets? 11 jaren 9 maanden geleden #10931

  • Arjen
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 109
  • Ontvangen bedankjes 4
Oke, er heeft in zo'n lange tijd niemand gereageerd... Om overzicht te houden mag dit topic van mij wel verwijderd worden :P
Discussie gesloten.

Re: Bonsaishop.nl, missen jullie niet iets? 11 jaren 9 maanden geleden #10932

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Zie het nu pas eerlijk gezegd :)

Bonsaishop is wel deel van deze site, maar klantvragen etc behandel ik per email. Kan zijn dat er een pot kapot is gegaan en dat er op de een of andere (onverklaarbare) manier een scherf in jouw doos is gevallen... Vreemd!

Fijn dat je zo tevreden bent! Topic closed :)
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren