Onderwerp:

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40920

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Er lijken bij nobilis ook wel leuke planten te staan. Ik zou als je gaat, wel iemand meenemen die weet wat je moet hebben. Maar de witte dennen en ook de abies lijken interessant start materiaal. Het is dat ik te veel planten heb...

link.marktplaats.nl/a1006850894

J.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JorisdeJong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40921

  • Richard Baas
  • Richard Baas's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 233
  • Ontvangen bedankjes 47
Inderdaad LB, heeft regelmatig leuke en aparte boompies. Ben er vorig jaar nog geweest en is betaalbaar startmateriaal. Ik ben twee weken geleden zelf nog naar dld gereden. In Enger een aantal uren rondgelopen. Ook veel keus in boomsoorten van zaailing tot aantal jaren per soort. Ook bomen van 5 cijfers ontbraken niet. Heb er twee potten en een atlas ceder meegenomen. Als ik me goed herrinner woon jij ergens in het oosten vh land of niet? Kan je in 5 kwartier heenrijden.

Gr Richard
De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback, JorisdeJong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40922

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Ik woon in het westen van het land daarentegen. Wel van Duitsland :D (Net over de grens bij Enschede).

Ik heb zelf 0% behoefte om bij Enger te gaan kijken; Heb al te veel bomen. Voor potten.. Ik merkt dat je ook potten kan kopen direct bij artiesten en dan vaak betere value-for-money krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Richard Baas, JorisdeJong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40923

  • DiesBajema
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 71
  • Ontvangen bedankjes 29

leatherback schreef : Er lijken bij nobilis ook wel leuke planten te staan. Ik zou als je gaat, wel iemand meenemen die weet wat je moet hebben. Maar de witte dennen en ook de abies lijken interessant start materiaal. Het is dat ik te veel planten heb...

link.marktplaats.nl/a1006850894

J.


Een aanrader. Ik kom hier regelmatig (woon in de buurt) en je kan hier regelmatig heel behoorlijk startmateriaal en prébonsai vinden voor zeer aantrekkelijke prijzen. Probeer wel iemand mee te nemen die er al een beetje kijk op heeft, want met z'n tweeën zie je meer dan als je alleen bent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JorisdeJong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40924

  • JorisdeJong
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 21
  • Ontvangen bedankjes 1
Heb via Richard de tip gekregen over de bonsaischule Enger. Duurde niet lang of de paypal account kwam tevoorschijn. 3 jonge boompjes (5jarige pinus, 4 jarige larix en een 3 jarige eik) en een setje met alu draad is onderweg! Zijn nog jonge plantjes maar is voor de beginner prima om het hele proces door te lopen denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40927

  • DiesBajema
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 71
  • Ontvangen bedankjes 29

JorisdeJong schreef : Heb via Richard de tip gekregen over de bonsaischule Enger. Duurde niet lang of de paypal account kwam tevoorschijn. 3 jonge boompjes (5jarige pinus, 4 jarige larix en een 3 jarige eik) en een setje met alu draad is onderweg! Zijn nog jonge plantjes maar is voor de beginner prima om het hele proces door te lopen denk ik.


Ook met deze zaak hebben we (zes bonsai vrienden) heel goede ervaringen, nooit bezocht maar vaak besteld. Planten hebben we daar nog niet gekocht maar al wel een keer of zes schalen en aanverwante bonsai artikelen. Altijd goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs, snel geleverd en perfect verpakt. ( www.bonsaischule.de/ )

Ook een aanrader is “Bonsai Centrum Munsterland” waar we al meerdere keren rondgelopen hebben. Goede sortering van startmateriaal tot topbonsai, schalen en aanverwante artikelen voor betaalbare prijzen. Echt een aanrader. ( www.bonsai.de/shop/index.php?language=nl )
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Richard Baas, Tom81

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40928

  • Tom81
  • Tom81's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 752
  • Ontvangen bedankjes 139

DiesBajema schreef :

JorisdeJong schreef : Heb via Richard de tip gekregen over de bonsaischule Enger. Duurde niet lang of de paypal account kwam tevoorschijn. 3 jonge boompjes (5jarige pinus, 4 jarige larix en een 3 jarige eik) en een setje met alu draad is onderweg! Zijn nog jonge plantjes maar is voor de beginner prima om het hele proces door te lopen denk ik.


Ook met deze zaak hebben we (zes bonsai vrienden) heel goede ervaringen, nooit bezocht maar vaak besteld. Planten hebben we daar nog niet gekocht maar al wel een keer of zes schalen en aanverwante bonsai artikelen. Altijd goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs, snel geleverd en perfect verpakt. ( www.bonsaischule.de/ )

Ook een aanrader is “Bonsai Centrum Munsterland” waar we al meerdere keren rondgelopen hebben. Goede sortering van startmateriaal tot topbonsai, schalen en aanverwante artikelen voor betaalbare prijzen. Echt een aanrader. ( www.bonsai.de/shop/index.php?language=nl )


Zat even snel te kijken maar inderdaad prijzen zijn erg gunstig, zit te denken om hier een setje scharen/tangen te halen! Thx Dies voor de tip!

Deze bedoelde ik: www.bonsai.de/shop/tool-set-p-16715.htm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen 8 jaren 9 maanden geleden #40933

  • Richard Baas
  • Richard Baas's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 233
  • Ontvangen bedankjes 47
Heb er ook mijn gereedschap weg van Rynga. Goedkoper heb ik ze in nl niet kunnen vinden. Ook zit er bij alke tang en schaar een mapje/hoesje bij. En binnen drie dagen allea thuis.

Gr Richard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren