Onderwerp:

Noelanders 2017 wie, welke dag? 7 jaren 1 maand geleden #60748

  • hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 864
  • Ontvangen bedankjes 56
ben zondag geweest .
Moest via Antwerpen naar Genk en helaas zijn de snelwegen in Belgie [voor een hollander ] nog steeds provinciale wegen.
Slecht dus.
Was er met vriendin en maat.
Vond het prachtig en heb wel wat gekocht, alsoo een nieuwe conclaaf tang en vooral veel alu draad gekocht.
En tevens een vraag.... welk alu draad is beter? Chinees of Japans? Ik kon geen gezichten van forum herkennen.
Maar leden naar mij waarschijnlijk ook niet. Grote vent met baard en groene jas.
Zal jullie met mijn [199 cm] wel niet ontgaan zijn .Al met al hebben [voor 1 nacht] hotelletje veel lol gehad.
Ben wel benieuwd welke boompjes de prijs heeft gewonnen.
Weet iemand welke?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Noelanders 2017 wie, welke dag? 7 jaren 1 maand geleden #60754

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2405
  • Ontvangen bedankjes 930

hercules schreef : ben zondag geweest .
Moest via Antwerpen naar Genk en helaas zijn de snelwegen in Belgie [voor een hollander ] nog steeds provinciale wegen.
Slecht dus.
Was er met vriendin en maat.
Vond het prachtig en heb wel wat gekocht, alsoo een nieuwe conclaaf tang en vooral veel alu draad gekocht.
En tevens een vraag.... welk alu draad is beter? Chinees of Japans? Ik kon geen gezichten van forum herkennen.
Maar leden naar mij waarschijnlijk ook niet. Grote vent met baard en groene jas.
Zal jullie met mijn [199 cm] wel niet ontgaan zijn .Al met al hebben [voor 1 nacht] hotelletje veel lol gehad.
Ben wel benieuwd welke boompjes de prijs heeft gewonnen.
Weet iemand welke?

Japans draad
Uitslag zie dit topic: www.bonsaiempire.nl/forum/algemeen/15795-noelanders-17-jan-2017
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hercules

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Noelanders 2017 wie, welke dag? 7 jaren 1 maand geleden #60778

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268

Adorian88 schreef : Hierbij de twee foto's die ik heb van de meeting. Het was leuk om elkaar eens in het echt te zien. (achter mij duikt nog net een mysterieuze man met een blauw petje weg)




Zo blijf ik voor het grote deel toch nog in de anonimiteit.... :evil: :evil: :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dennisfranx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren