Onderwerp:

B Post is de naam. 5 jaren 4 maanden geleden #78021

  • BPost
  • BPost's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14
Hierbij stel ik me toch maar even voor. Mijn naam is B Post ik ben woonachtig in de kop van Overijssel en hou me al ruim 50 jaar hobbymatig bezig met bijna alles wat groeit en bloeit. Dat doe ik al vele jaren zonder gebruik te maken van chemische meststoffen en bestrijdingsmiddelen. Ik heb in deze materie heel veel geleerd van mijn opa en mijn vader, deze lessen in praktijk gebracht en geef die inmiddels weer door aan kinderen en kleinkinderen. Het plan was nu ik wat meer tijd daarvoor heb om mijn ervaringen ook hier indien van toepassing en nodig wat te gaan delen. Dat laat ik gezien de toch wel wat vijandige ontvangst hier denk ik maar grotendeels achterwege. Overigens lees ik hier al vanaf het begin mee en weet dus wel hoe het hier zo’n beetje in zijn werk gaat. Helaas heb ik vele ervaren mensen hier zien vertrekken en heb hun plaats zien innemen door zichzelf toch wel overschattende jonge nieuwelingen in deze materie en dat heeft met alle respect dit forum geen goed gedaan. Maar goed ik ga voorlopig weer over in de leesmode en wie weet laat ik weer van me horen als ik iets zinnigs te melden heb.

Verder wil ik u allen fijne feestdagen en alle geluk voor 2019 toewensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by BPost.

B Post is de naam. 5 jaren 4 maanden geleden #78023

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
welkom en ook fijne dagen gewenst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

B Post is de naam. 5 jaren 4 maanden geleden #78024

  • StefBonsai
  • StefBonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 30
  • Ontvangen bedankjes 1
Ben zelf net begonnen met bonsai dus kan ik niet oordelen evolutie van dit forum.

Ik vond je berichten ivm bestrijdingsmiddelen (groene zeep) best interessant. Zo kreeg ik bv ook een bericht om H2O2 te gebruiken ipv chemische middelen.

Persoonlijk vind ik het dus wel jammer dat je hier niet verder wil over schrijven.

Met vriendelijke groeten en ook voor u fijne feestdagen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

B Post is de naam. 5 jaren 4 maanden geleden #78026

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932
welkom en fijne dagen! Laat gerust van je horen, niks mis mee zolang het opbouwend is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Marco buijsman.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts