Onderwerp:

Spam berichten - admin kom eens in actie!! 2 weken 3 dagen geleden #96974

  • Niwaki
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 23
  • Ontvangen bedankjes 5
De laatste tijd staan er regelmatig spam berichten op het forum die vaak dagenlang ongemoeid worden gelaten.

Als de admin (Oscar??) het forum minimaal één keer per dag zou bezoeken zou het hem ook opvallen en kan hij de berichten direct verwijderen, maar zelfs na het melden van de berichten duurt het soms nog steeds dagen om de berichten onder de aandacht te brengen van de admin.

Het forum is al niet zo heel erg actief en ik ben van mening dat de spamberichten ook niet in het voordeel werken.

Natuurlijk kan je zeggen dat je de spam berichten niet moet lezen (en dat doe ik ook niet) maar ik ben van mening dat het de admin zou sieren om het forum in elk geval dagelijks te bezoeken en daarmee in elk geval z'n best te doen om het forum zo schoon mogelijk te houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Spam berichten - admin kom eens in actie!! 2 weken 3 dagen geleden #96975

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Dag Niwaki! Goed punt hoor - maar je admin is vooral ook druk met allerlei andere bonsaiempire gerelateerde dingen ;) Wat heel goed werkt is als je spam rapporteert, dit kan onderaan zo'n bericht. Dan ontvang ik een seintje en neem ik direct actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marco buijsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren