Onderwerp:

Even voorstellen 12 jaren 4 maanden geleden #5152

  • happy1
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo mijn naam is John en woon in Genemuiden. Ben helemaal nieuw en een beginner. Ik heb het altijd al mooi gevonden maar nooit gedurfd. Ik heb daarom jaren met orchideeën gestoeid en ga nu echt met bonsai aan de gang. Heb inmiddels 5 uit diverse tuincentrum´s gehaald en omdat deze behoorlijk warm stonden op diverse plaatsen in huis gezet. 2 zijn op 08/12/2011 verpot daar de grond vies slap was en stonk. Wortels iets ingekort bonsai grond met fijn grind onderin en hierover gewoon bonsai grond. Gaat prima nu er bloeit er zelfs nu 1. Verder heb ik al diverse zaden staan stekken van de knotwilg kastanje en eik en wil erg graag iep en beuk( weet iemand wat) Graag zou ik met liefhebbers in contact komen die in de buurt van Zwolle wonen, met andere natuurlijk ook, maar misschien kan op deze manier samen gereisd worden naar andere liefhebbers of cursussen of naar een vereniging enz.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Even voorstellen 12 jaren 4 maanden geleden #5154

  • Hank
  • Hank's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 929
  • Ontvangen bedankjes 130
Hallo John en welkom op het forum.
Enig idee welke soorten je uit de tuincentra hebt gehaald?
Is natuurlijk wel van belang i.v.m. de standplek van de boompjes.
Verpotten enz. is i.i.g. goed gelukt zo te lezen.
Ik meen dat er ook iemand uit Kampen op dit forum zit, misschien dat diegene zich nog wel meldt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Even voorstellen 12 jaren 4 maanden geleden #5172

  • happy1
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Helaas de naam weet ik nog niet maar hier zit zeker liguster tussen als ik het goed schrijf. Ik heb ze her en der door het huis staan om te kijken wat ze het liefst hebben. Na de winter gaan ze wel naar buiten. Ben met een kas aan het bouwen waar dan ook een gedeelte inkan en mijn nieuwe in aantocht komende bonsai kan overwinteren evenals een aantal orgiedeën die in de kouwe kas moeten overwinteren.Foto's komen nog moet even kijken hoe dit werkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts