Onderwerp:

Voorstellen en vragenvuur 12 jaren 3 maanden geleden #5700

  • Robby sillen
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 16
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi allemaal,

Ik ben robby en ben woonachtig te belgië dicht bij nederlandse grens (maastricht). heb ongeveer een jaar of 2-3 geleden een pré bonsai (haagbeuk) gekocht. En nu vorige week heb ik er weer enkele zien staan en nu vond ik dat het tijd was om eentje bij aan te schaffen. Maar de haagbeuk heb ik alleen maar gebruikt om te knippen dus niet binden ofzo. Maar nu komt het :P is dit een binnen- of buitenplant ?
En ik zou graag een (paar) binnenplanten halen maar dan voor een beginner. Nu wou ik vandaag nr het tuincenter gaan bleek dat die gesloten is wegens winterperiode :ohmy: . Dus is de vraag, weet iemand ergens een plantenwinkel dicht in de buurt waar ik prébonsai's zou kunnen aankopen. Heb hier al op verschillende plaatsen gelezen dat je tov geld beter zelf kan planten enzo maar daar ben ik nog niet aan toe aangezien ik graag zou leren vormen, binden en knippen. En dan zelf planten of ergens in het bos (mits toestemming van boswachter) planten zoeken en deze gebruiken als zijlijn project omdat je er beter in het begin nog niet teveel aan kan doen. Of zit ik hier mis ?

Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren